کد خبر : 1266740 | 21 شهریور 1394 ساعت 21:12 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو: مستحق این پیروزی بودیم

سرمربی تیم پرسپولیس معتقد است مهمترین مسئله در بازی های جام حذفی، پیروزی است و تیمش در بازی امروز استحقاق این پیروزی را داشت.

برانکو: مستحق این پیروزی بودیم
به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکویچ پس از پایان بازی تیمش در مقابل پیکان در کنفرانس خبری پایان بازی گفت: به همه بازیکنانم تبریک می گویم، این بازی در جام حذفی بود و می توان گفت پیروزی در این بازی ها مهمترین نکته است، در ضمن بازیکنان من به گونه ای بازی کردند که کاملا استحقاق پیروزی را داشتند.

وی ادامه داد: ما در زدن ضربات آخر مشکل داشتیم، اما به دلیل اینکه این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم رضایت دارم.

برانکو در ادامه گفت: مسئله ای که من قبلا راجع به آن هشدار داده بودم بازهم تکرار شد، هر زمانی که بازیکنان ما از تیم ملی برمی گردند ما به مشکل می خوریم، چرا که آنها برنامه متفاوتی را آنجا داشتند، بازیکنان من هم برای این بازی فرصت کافی نداشتند تا خود را با کل تیم هماهنگ کنند.

وی ادامه داد: پیکانی ها پیزی برای از دست دادن نداشتند به همین دلیل در مقابل تیم ما به خوبی مقاومت می کردند و به همین دلیل من از این بازی می ترسیدم، ما اگر در این بازی موفق می شدیم گل دوم را به ثمر برسانیم می توانستیم بازی را راحت تر به پایان برسانیم. اما به هرحال به خاطر صعود و بازی که بازیکنانم انجام دادند به آنها تبریک می گویم.

برانکو در رابطه با این موضوع که بازی مسلمان مورد قبول وی بود یا خیر گفت: او بسیار عالی کار کرد و استحقاق این فرصت را داشت. می‌دانم که این بازی برای او ساده نبود به هر حال بعد یک مدت بازی نکردن این میل را داشت که خود را نشان دهد که باعث استرس در او شده بود. طبیعی است که نظر نمی‌دهم که از فرد خاصی راضی هستم یا نه، اما وظیفه او این است که تمرین کند و منتظر این باشد که شانسی به او برسد. همان طور که قبلا گفتم هادی، مهدی و فرشاد نسبت به او اولویت دارند. به هر حال لیگ زمان طولانی دارد و فرصت برای بازی به همه خواهد رسید.

دیدگاه‌ها