کد خبر : 1272996 | 14 مهر 1394 ساعت 13:01 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

داداش‌زاده: 40روز دیگر نوروزی را فراموش می‌کنند

بهزاد داداش‌زاده بازیکن سابق تیم‌ملی و باشگاه‌های مختلف فوتبال از جمله پرسپولیس و استقلال، مدت‌هاست که به سمت مدیرفنی باشگاه صنعت (جوان) ساری منصوب شده است.

داداش‌زاده: 40روز دیگر نوروزی را فراموش می‌کنند
به گزارش "ورزش سه"، داداش‌زاده در آستانه آغاز مسابقات امسال لیگ 2 که با شرکت 40 تیم برگزار می‌شود ضمن اعلام خبر انتصاب ابراهیم تقی‌پور جای محمد تقوی به عنوان سرمربی، از هادی نوروزی و در گذشت او همچنین گفت:

متاسفم، باز هم یکی مرد و همه برایش سینه چاک کردند. چرا وقتی زنده بود از غیرت و تعصب او چیزی نمی‌گفتند. حالا همه فهمیده‌اند او غیرت داشته و عاشق پرسپولیس بوده است. بروید ببینید استرس او که عامل مرگش بوده چه دلیلی داشته است. بررسی کنید کجای کار و زندگی او مشکل داشته است، باشگاه نفت حالا گفته بقیه پول او را به خانواده‌اش بدهند. حالا که حجازی مرده همه یادش افتادند. خدا اموات جواد نکونام را بیامرزد که حرف حساب زده است. همه 40 روز در هیاهو هستند بعد همه فراموشش می‌کنند مثل خانواده مجید سبزی‌ها، خانواده غلامحسین مظلومی و ...

داداش زاده سپس از تیمش حرف زد: مسابقات لیگ دسته دوم کشور امسال فشرده است و تیم‌های صاحب نام زیادی از لیگ‌برتر و دسته اول قدیم در لیگ 2 هستند، امسال نماینده جوان و لایق مردم ساری در مجلس که از دوستاتن بزرگوار بنده است از من خواست به این تیم بروم، او به خاطر اعتبار فوتبال در ساری، خودش امسال مالک تیم شده تا فوتبال ساری را نجات دهد و البته به خاطر خواست ایشان و مدیرعامل خوب تیم به اینجا بروم. محمد تقوی برای این تیم زحمت زیادی کشیده بود اما به هر حال ابراهیم تقی‌پور جای او را گرفته و هدف‌گذاری همه ما آمدن این تیم به لیگ دسته اول، در همین سال اول است.

دیدگاه‌ها