کد خبر : 1273757 | 18 مهر 1394 ساعت 08:47 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

مهدوی:

جمالی در قهرمانی آسیا حضور نخواهد داشت

رئیس فدراسیون هندبال گفت: جمالی اعلام کرده که نمی‌تواند خود را به اردوی تیم ملی برساند و در قطر نیز همراه تیم ملی نخواهد بود.

جمالی در قهرمانی آسیا حضور نخواهد داشت
 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، سید ابوالحسن مهدوی در خصوص تورنمنت هندبال ایران و شرایط تیم ملی اظهار داشت: تیم ملی در شرایط حساسی قرار دارد و 5 بازیکن ما لژیونر هستند و در اروپا بازی می‌کنند و 7 بازیکن خوب مصدوم هستند و در این تیم نیستند.

وی در ادامه افزود: این تیم جوان است و نیاز به مسابقه دارد. در پایان اردوی اول در تهران تصمیم گرفتیم تورنمنتی را هم برگزار کنیم و برای بزرگداشت جانباختگان منا به نام آنها  نامگذاری شد.

رئیس فدراسیون هندبال گفت: تیم ملی از این تورنمنت بهره زیادی خواهد برد و این تورنمنت درون اردویی بود و با حضور  عراق رسمی‌تر شده است، البته از تیم ملی چین هم دعوت کردیم که به هر دلیلی حضور نیافت.

وی با اشاره به سطح این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: کیفیت بازی‌های روز اول بالا بود و به نفع تیم ملی و تیم جوانان شد. امیدوارم سیر صعودی این تیم را بیشتر ببینیم و بهترین نتیجه در قطر رقم بخورد.

مهدوی در پایان در خصوص حضور لژیونرها در تیم ملی گفت: 3 لژیونر قطعا به اردوی کرواسی می‌رسند و در تونس نیز چهارمین لژیونر اضافه می‌شود، فقط ایمان جمالی نتوانست خود را به اردو برساند و در قطر نیز همراه تیم ملی نخواهد بود. بقیه بچه‌ها هستند و اگر مصدومان هم برسند تیم کامل می‌شود.


دیدگاه‌ها