کد خبر : 1275284 | 24 مهر 1394 ساعت 16:12 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

بنیتس: این همه مصدوم در رئال، طبیعی نیست

رئال مادرید در آستانه بازی مقابل لوانته، با انبوهی از مصدومان ریز و درشت مواجه است؛ در حالیکه تقریبا دو ماه از شروع فصل جدید می گذرد.

بنیتس: این همه مصدوم در رئال، طبیعی نیست
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از تساوی مقابل اتلتیکو مادرید، فردا از هفته هشتم لالیگا باید به مصاف لوانته برود. در دیداری که بطور حتم نمی تواند از خامس، بنزما و مودریچ مصدوم استفاده کند ضمن اینکه شرایط په په و کارواخال نیز برای این بازی مناسب نیست.

رافا بنیتس، سرمربی رئال، در نشست خبری این بازی و در مورد افزایش تعداد مصدومان این تیم گفت:" این همه مصدوم در رئال مادرید طبیعی نیست اما وقتی بازیکنی به اردوی تیم ملی خودش می رود و پس از بازگشت، دچار مصدومیت شده، دیگر کاری از دست ما ساخته نیست.
ما ملی پوشان زیادی داریم؛ از سوی دیگر، تعداد بازی هایمان در طول فصل نیز بالاست؛ همه اینها ریسک مصدومیت درمیان بازیکنان را افزایش می دهد."

بنیتس در مورد شایعه اختلاف بین او و برخی بازیکنان گفت:" چندین بار گفته ام که جو باشگاه رئال مادرید بسیار خوب است. نه بین بازیکنان و نه بین من با آنها مشکلی وجود ندارد. من در رئال نیستم تا به صحبت های مدیر برنامه های بازیکنان گوش دهم.
به برخی بیشتر از دیگر بازیکنان نزدیک هستم اما در مجموع، ارتباط خوبی با بازیکنانم دارم؛ از کواچیچ گرفته تا واران و بنزما. هیچ مشکلی از این بابت در رئال وجود ندارد. برای پیروزی و کسب موفقیت، همه باید با هم متحد باشیم.رئال مجموعه ای از بهترین بازیکنان دنیاست و مهمترین اصل این است که همه، روی کاری که باید انجام دهیم متمرکز باشیم."

بنیتس در مورد خداحافظی رائول از دنیای فوتبال و احتمال اضافه شدن او به کادر فنی رئال مادرید گفت:"در مورد رائول، چیزی جز خوبی و نکات مثبت نمی توانم بگویم. رائول چه به عنوان یک انسان و چه به عنوان یک فوتبالیست، شخصیت برجسته ای است.
باید ببینیم که خودش در مورد آینده چه تصمیمی خواهد گرفت. او فرد باهوشی است و اتفاقات داخل و خارج از زمین را به خوبی تجزیه و تحلیل می کند. مطمئنم که هر انتخابی داشته باشد، بهترین خواهد بود. او یکی از افسانه های رئال است و در تاریخ این باشگاه، یک نام فراموش نشدنی."

بنیتس در مورد عدم توفیق رونالدو در زدن ضربات آزاد گفت:" در تمرینات، رونالدو را آماده و سرحال می بینم و او به اندازه کافی در زدن این ضربات تبحر دارد.رونالدو همچنان ضربات آزاد را در تیم ما خواهد زد."

دیدگاه‌ها