کد خبر : 1282966 | 26 آبان 1394 ساعت 01:38 | 45.2K بازدید | 0 دیدگاه

خبر جدایی کی روش از تیم ملی را چه کسی داد؟

انتشار خبری مبنی بر جدایی کارلوس کی روش بعد از دیدار برابر گوام موج عجیبی ایجاد کرده است.

خبر جدایی کی روش از تیم ملی را چه کسی داد؟
به گزارش "ورزش سه"، روزنامه ایران ورزشی تیتر امروز خود را اختصاص به خبر جدایی کارلوس کی روش داشت. سردبیر این روزنامه با حضور روی خط برنامه و در اتفاقی عجیب مدیررسانه ای را متهم به اعلام این خبر کرد.

در ادامه این برنامه سردبیر روزنامه ایران ورزشی که تیتر خبر جدایی کارلوس کی روش را به عنوان تیتر خود انتخاب کرده بود در اتفاقی عجیب منبع خبری خود را مدیررسانه ای تیم ملی اعلام کرد: محسن معتمدکیا امروز بیش از 5 بار با بنده تماس گرفتند و اعلام کردند کارلوس کی روش بعد از پایان بازی استعفا خواهند داد و جزییات این جدایی را هم به من گفتند. برای من خیلی عجیب است که مدیررسانه ای تیم ملی این خبر را می دهد اما اقای پیروانی به عنوان مدیرفنی این قضیه را تکذیب می کنند.

سعید زاهدیان، سردبیر این روزنامه در پایان بار دیگر تاکید کرد که در صورت تکذیب، صحبت های شان را پیگیری خواهد کرد: من با قاطعیت اعلام می کنم که این خبر را مدیررسانه ای تیم ملی اعلام کرده و ان را پیگیری خواهم کرد.

افشین پیروانی البته درباره صحبت هایی که در این باره شده گفت: من تکذیب می کنم و اگر کسی بخواهد متوجه شود اولین نفر من هستم. وقتی مربی ای مثل کی روش می خواهد بعد از 5 سال از تیم ملی جدا شود مسلما من باید خبردار می شدم و من این مساله را قویا تکذیب می کنم. اگر قرار به این تصمیم بود باید کلی اعلام می کرد اما اگر قرار بود این خبر توسط مدیررسانه ای منتشر شود مسلما تمام رسانه ها از آن باخبر می شدند.

دیدگاه‌ها