کد خبر : 1285661 | 07 آذر 1394 ساعت 12:49 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

فرقی نمی‌کند حریفمان چه تیمی است

حق‌جو: جایگاه واقعی‌مان را می‌خواهیم

مدافع صبای قم امیدوار است با شرایط خوبی که دارند سیاه‌جامگان را شکست دهند و جزء مدعیان قرار گیرند.

حق‌جو: جایگاه واقعی‌مان را می‌خواهیم
به گزارش "ورزش سه"، مسعود حق‌جو در خصوص شرایط صبا پیش از بازی با سیاه‌جامگان گفت: تمرینات بدنی و تاکتیکی خوبی انجام دادیم و آماده ارائه بازی خوبی مقابل سیاه‌جامگان هستیم. وضعیت تیم و بازیکنان خیلی بهتر از ابتدای فصل است و می‌خواهیم سه امتیاز حیاتی این هفته را در مشهد بگیریم و از کورس مدعیان عقب نمانیم.

او ادامه داد: فاصله امتیازی نزدیکی بین تیم‌های بالا و پایین‌تر از ما وجود دارد و تا پایان نیم‌فصل بیشتر مدعیان مقابل هم قرار می‌گیرند. همه بازی‌ها سخت است ولی با توجه به دیدارهای این هفته می‌خواهیم با پیروزی برابر سیاه‌جامگان به جایگاه واقعی صبا نزدیک شویم.

مدافع صبای قم با تاکید بر اینکه هیچ بازی آسانی تا پایان فصل نداریم، اظهار کرد: تقریبا 80 درصد تیم‌ها سطح یکسانی دارند و بازیکنان خوب در تمام آنها تقسیم شدند. سیاه‌جامگان نیز با تعویض مربی شوکی در تیمش ایجاد کرده و با اینکه سه هفته باختند اما توانستند در بازی گذشته‌شان یک امتیاز در تبریز از تراکتورسازی بگیرند.

حق‌جو اضافه کرد: مطمئنا بازی سختی با سیاه‌جامگان داریم ولی وقتی وارد زمین می‌شویم فرقی بین این تیم و استقلال و پرسپولیس وجود ندارد چون علی آقا(دایی) در تمام بازی‌ها فقط 3 امتیاز را می‌خواهد و این روحیه را به بازیکنان انتقال داده تا با تمام توان برابر تیم‌ها بازی کنند. ما سپاهان و تراکتورسازی را شکست دادیم و با اینکه مستحق پیروزی برابر پرسپولیس و ذوب‌آهن بودیم اما مساوی کردیم که این نشان از قدرت بالای صبا در این فصل است.

او در مورد ادامه روند صبا تا پایان نیم فصل گفت: هفته آخر دور رفت با استقلال بازی داریم ولی شاید آن مسابقه از نظر تاکتیکی راحت‌تر از دیدار فردا با سیاه‌جامگان باشد. در هر صورت ما به دنبال پیروزی هستیم و امیدواریم به آن دست پیدا کنیم.

حق‌جو در مورد تغییر پستش از دفاع وسط به دفاع راست در چهار بازی اخیر ابراز کرد: پست اصلی من از بچگی دفاع وسط بوده اما چند بازی است طبق درخواست کادر فنی دفاع کنار بازی می‌کنم. برای من موفقیت تیم اهمیت دارد و اگر سرمربی تیم صلاح بداند در این پست یا حتی دروازه‌بان برای تیمم مثمر ثمر هستم و نتیجه می‌گیریم با تمام توان این کار را انجام می‌دهم.

دیدگاه‌ها