کد خبر : 1285683 | 07 آذر 1394 ساعت 13:54 | 4K بازدید | 1 دیدگاه

بااین قرارداد تمرکزم روی تیم بیشتر شد

تارتار: میزبانی برای ما معنی ندارد

سرمربی راه آهنی ها می گوید برای تیم شان فرقی نمی کند که در مقابل کدام تیم قرار می گیرد چرا که هم خوب بازی می کند و هم می تواند خلق موقعیت کند.

تارتار: میزبانی برای ما معنی ندارد
به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار در نشست مطبوعاتی پیش از بازی تیمش در برابر استقلال خوزستان گفت: این بازی هم مثل بازی های دیگر سخت و مهم است ما با یک تیم مدعی به نام استقلال خوزستان بازی داریم. البته باید بگویم که در روزهای راه آهنی ها نشان دادند بهتر بازی می کنند، چه در دوران بازی کردنم در این تیم و چه در دوران مربیگری، همیشه دیده ام که راه آهنی ها مرد روزهای سخت هستند، انشالله با ارائه یک بازی خوب بتوانیم به سه امتیاز برسیم.

او در رابطه با قرارداد پنج ساله خود با این باشگاه گفت: از روز اولی که به این باشگاه آمدم قرار بود یک همکاری بلند مدت داشته باشیم اما شخصا فکر نمی کردم در این شرایط این قرارداد بسته شود به همین از آقای کیانیان تشکر می کنم، این موضوع مسئولیت من را بیشتر می کند و البته باعث می شود تمرکز بیشتری روی تیم داشته باشیم. فعلا تمرکزمان روی بازی های پیش روی مان است.

تارتار در رابطه با بازیکنان تیمش گفت: در نیم فصل بازیکنانی را می خواهیم جذب تیم کنیم که اکنون در باشگاه های دیگر هستند و توپ می زنند فعلا نمی توانیم نامی از آنها ببریم تا تمرکزشان به هم نریزد و با تمام توان در خدمت تیم های شان باشند. علی عسگر، ایران نژاد، مهران قاسمی و محمد بازیکنان مصدوم ما هستند که در بازی فردا آنها را نخواهیم داشت. بازیکنانی را که می خواهیم نیز به مرور و بعد از به توافق رسیدن نام شان را اعلام می کنیم.

او ادامه داد: ما راه آهنی در این یازده سال برای مان فرقی نداشت روبروی کدام تیم بازی می کنیم، چون به آن صورت میزبانی برای مان معنی ندارد، زمانی تیمی نمی تواند خوب بازی کند و خلق موقعیت کند که آن تیم نگران کننده است اما تیمی مانند تیم ما که می تواند خوب بازی کند و ایجاد موقعیت کند می توان گفت وضعیتش نگران کننده نیست.

مربی راه آهنی ها در رابطه با رابطه او با فیروز کریمی و وضعیتش کسالت وی گفت: ما هرزمان که همدیگر را ببینیم در مورد فوتبال صحبت می کنیم، نه از آقای کریمی که از همه مربیان دیگر هم بتوانم کمک می گیرم، ایشان مدیرفنی تیمی در لیگ دو هستند در کرج و اتفاقا در حال حاضر تیم شان صدرنشین است، هفته پیش نیز طی تماسی که با ایشان داشتیم عنوان کردند حال شان بهتر شده است.

تارتار در رابطه با دوقلوهای تیمش گفت: حضور آنها انگیزه ای است برای دیگر جوان ها که به مراحل بالاتر برسند، وظیفه ما الان سنگین است تا بیشتر با آنها کار کنیم و بتوانیم با پوشاندن ضعف های شان کاری کنیم مدارج ترقی را زودتر طی کنند اما متاسفانه هر موقع لیگ تمام می شود آنها در اختیار ما نیستند و همین موضوع کار ما را سخت تر می کند.

او در پایان راجع به داوری لیگ برتر گفت: من ترجیح می دهم در مورد داوری حرفی نزنم اما امیدوارم اشتباهات به حداقل برسد، ما همیشه به داوری احترام گذاشته ایم اما امیدوارم مشکلاتی از این دست در فوتبال مان نداشته باشیم.

دیدگاه‌ها