کد خبر : 1300953 | 12 بهمن 1394 ساعت 00:20 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

مولر: کیکر درمورد بایرن یاوه می‌گوید

دو بازیکن کلیدی و وفادار بایرن به ادعاهای اخیر مجله کیکر واکنش نشان دادند.

مولر: کیکر درمورد بایرن یاوه می‌گوید
به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ ساعتی پیش در آلیانس آرنا میزبان هوفنهایم بود و در نهایت موفق شد حریف خود را با نتیجه 2 بر 0 از پیش رو برداشته و جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم‌تر کند.
بعد از پایان این مسابقه کاپیتان فیلیپ لام گفت:" در شرایطی که ما در حال حاضر داریم، مصدوم شدن خاوی اتفاق بسیار تلخی است؛ بویژه آنکه غیبت او به چند روز محدود نمی‌شود، بلکه هفته‌ها باید دور از میادین باشد.
درمورد اینکه آیا لازم است برای جذب یک مدافع جدید دست به کار شویم باید مسئولان مربوطه نظر بدهند. البته من یک نظری دارم که آن را خصوصی درون باشگاه مطرح خواهم کرد."
این بازیکن درمورد ادعای مجله کیکر که به نقل از یکی از بازیکنان بایرن که نخواسته نامش فاش شود نوشته بود پپ گواردیولا به سیم آخر زده و در این ماه‌های آخر فشار کنترل و محدودیت را بر بازیکنان افزوده ، هم اذعان کرد:" این اصلا کار قشنگی نیست. معلوم است که اولتیماتوم همیشه بوده و همیشه هم خواهد بود؛ بالاخره ما هر چه باشد قرار است سه‌گانه را ببریم؛ اما برای تحقق این خواسته صرفا لازم است پیرو دستورالعمل‌های مربی باشیم و نه هیچ داستان عجیب و غریبی."
توماس مولر هم گفت:" تیم ما بسیار انعطاف‌پذیر است و من فکر نمی‌کنم که مصدوم شدن هم‌بازی‌هایمان روند نتیجه‌گیری را تحت‌الشعاع خود قرار دهد. البته رؤسای ما باید تصمیم‌گیری کنند که آیا لازم است بازیکن جدیدی بیاوریم یا خیر.
اما با ترکیب فعلی هم دیدید که نتیجه گرفتیم و امشب کاملا با شایستگی هم پیروز شدیم. من هم مایلم درمورد ادعای کیکر بگویم این یک کار کاملا ژورنالیستی بود. اگر تهدید و ارعابی وجود دارد، اول باید ثابت کنند. به نظر من از بیرون تلاش می‌شود تا جو بایرن مونیخ را ناآرام کنند. برد امشب پاسخ خوبی به این یاوه‌ها بود."

دیدگاه‌ها