کد خبر : 1302242 | 17 بهمن 1394 ساعت 14:27 | 126.3K بازدید | 15 دیدگاه

برانکو - یحیی؛ نبردی برای حضور در جمع مدعیان

ذوب آهن – پرسپولیس (آمار تصویری)

شاگردان یحیی گل محمدی بعد از تساوی برابر استقلال، مقابل شاگردان برانکو ایوانکوویچ قرار خواهند گرفت و امیدوارند با تکرار پیروزی های خود به صدر جدول نزدیک شوند.

ذوب آهن – پرسپولیس (آمار تصویری)
به گزارش "ورزش سه"، از هفته نوزدهم لیگ برتر و در استادیوم فولادشهر دو تیم ذوب و پرسپولیس در حالی برابر هم قرار خواهند گرفت که شاگردان یحیی برای تداوم شکست ناپذیری برابر پرسپولیس و سرخپوشان برابر جبران ناکامی برابر این تیم در جام حذفی پا به این مسابقه خواهند گذاشت.

شرایط

پرسپولیس در حال حاضر در رتبه چهارم جدول حضور دارد و در صورت پیروزی می تواند جایگاه ذوب را مورد هدف قرار دهد. آنها در صورت شکست احتمال سقوط تا رتبه هفتم جدول را هم دارند.
ذوب آهن با 33 امتیاز در رتبه سوم جا گرفته و پیروزی در این بازی آنها را همچنان با 4 امتیاز اختلاف پشت سر استقلال قرار خواهد داد. شکست در این بازی می تواند آنها را به رتبه چهارم جدول روانه کند.

روی نیمکت

برانکو – یحیی؛ دو سرمربی که با ایده هایی جالب که هر دو فوتبال روی زمین و تاکتیکی را در دستور کار قرار می دهند. هر چند در بازی رفت این دو تیم بازی مستقیم ذوب آهن فریاد سوشا مکانی را هم به آسمان برد تا او در میکسدزون در رفتاری عجیب از آنالیزورهای برنامه نود برای دادن اطلاعات غلط انتقاد کند!

1090236

با این حال برانکو بعد از ناکامی در 6 هفته ابتدایی لیگ امسال روند رو به رشد تیمش را آغاز کرد و تا به امروز ادامه داده است و یحیی گل محمدی بعد از راهیابی تیمش به فینال جام حذفی اکنون با خیالی آسوده تر ادامه مسابقات را دنبال می کند.  

5 بازی گذشته قبلی

ذوب آهن در 5 بازی گذشته اش در لیگ برتر 2 برد، 2 تساوی و یک شکست کسب کرده است. آنها برابر استقلال تهران و سپاهان به تساوی رسیدند و شکست برابر استقلال خوزستان و پیروزی بر سیاه جامگان و ملوان کارنامه شان در 5 بازی اخیر بوده است.
 
1090227

پرسپولیس در 5 بازی اخیر خود 3 برد و دو تساوی 2 بر 2 کسب کرده است. آنها برابر سپاهان و پدیده به تساوی رسیدند و موفق شدند گسترش، راه اهن و استقلال خوزستان را شکست دهند. 8 گل زده برابر 4 گل خورده در این 5 بازی برای سرخپوشان ثبت شده است.

1090225

ذوب آهن در 9 میزبانی‌اش در فولادشهر تنها 2 بار برابر استقلال خوزستان و سپاهان تسلیم شده‌اند. ذوب در این دو بازی با نتایج یک بر صفر برابر عبدالله ویسی و حسین فرکی شکست را پذیرا شد. آنها 4 تساوی بدون گل برابر استقلال، استقلال اهواز، نفت و گسترش ثبت کردند و پیروزی بر ملوان، پدیده و راه آهن دیگر نتایج این تیم در فولادشهر بوده است.

1090230

ذوب آهن در بازی های خانگی و در جدول لیگ برتر در رتبه نهم جدول حضور دارد. آنها 3 برد، 4 تساوی و 2 شکست در کارنامه دارند و 8 گل زده در برابر 3 گل خورده آنها را با 13 امتیاز با اختلاف 5 امتیازی نسبت به صدرنشین جدول بازی های خانگی در رتبه نهم قرار داده است.

1090233

پرسپولیس در بازی های خارج از خانه این فصل خود شرایط تقریبا مناسبی داشته و نکته مثبت آنها پیروزی های خوب در بیرون از آزادی بوده است. سوای دو بازی ابتدایی فصل برابر استقلال خوزستان و سپاهان که با شکست 2 بر یک و 4 بر 2 شاگردان برانکو همراه بود، آنها در 7 دیدار خارج از خانه دیگر خود 4 برد و 3 تساوی کسب کرده اند. پیروزی بر فولاد، تراکتورسازی، سیاه جامگان و راه آهن در مقابل تساوی برابر پدیده، استقلال و نفت از نتایج این تیم در شرایط مهمان بوده است.

1090228

پرسپولیس با کسب نتایج مناسب در بیرون از خانه که با 4 برد 2 شکست و 3 تساوی همراه بوده اکنون در رتبه چهارم جدول بازی های خارج از خانه قرار دارند. 14گل زده برابر 11 گل خورده و 15 امتیاز آنها را در فاصله 4 امتیازی با صدرنشین قرار داده است.

1090232

اتفاق عجیب

در بازی رفت دو تیم که با اشتباهات داوری همراه بود در نهایت این تیم ذوب بود که بازی را به سود خود به پایان رساند. آنها در نهایت با این پیروزی اتفاقی عجیب رقم زدند تا پرسپولیس به قعر جدول رده بندی لیگ پانزدهم سقوط کنند.

1090229

تقابل دو تیم در 5 بازی گذشته در لیگ برتر با 2 برد و 2 شکست برای دو تیم و یک تساوی همراه بوده است. هر چند در دو بازی این فصل در لیگ برتر و جام حذفی این شاگردان یحیی گل محمدی بوده اند که حریف را ناک اوت کردند.

1090231

چهره ویژه

محسن مسلمان حرف های زیادی در این بازی دارد؛ او که با بی مهری از سوی یحیی گل محمدی رانده شد در دیدار دو تیم در جام حذفی به دلیل اخراج صادقی و تعویض در این راه ناکام ماند و در بازی فردا به دنبال اثبات شایستگی هایش است.

1090239


هاشم بیگ زاده نیز بعد از مدت ها با پیراهنی جز استقلال برابر پرسپولیس قرار می گیرد و امیدوار است برابر رامین رضاییان به عنوان حریف مستقیمش در این بازی روز خوبی را پشت سر بگذارد. کاوه رضایی نیز که به گربه سیاه پرسپولیسی ها تبدیل شده نیز به دنبال افزایش تعداد گلهایش است و حدادی فر و کامیابی نیا نیز در خط هافبک جدال سختی برابر هم خواهند داشت.

داور

داوری این بازی را اشکان خورشیدی برعهده دارد؛ او در این فصل دو بار قضاوت سرخ ها را بر عهده داشته که هر دوبار آنها به برتری رسیده اند. پیروزی بر سیاه جامگان و استقلال اهواز دو دیدار بود که قضاوت آن برعهده خورشیدی بوده است.

خورشیدی در دیدارهایی که قضاوت ذوب آهن را برعهده داشته آنها یک پیروزی 4 بر یک برابر سایپا، شکست های مشابه برابر تراکتورسازی و صبای قم با نتایج 2 بر یک و تساوی بدون گل برابر فولاد به چشم می خورد.

1090235

داور مازنی فوتبال ایران که کاردانی ریاضی کاربردی مدرک تحصیلی اش است در این فصل 6 بازی را قضاوت کرده و میانگین کارت زرد او 4 کارت در هر بازی می باشد.

دیدار دو تیم ذوب آهن و پرسپولیس ساعت 14:30 دقیقه فردا در استادیوم فولادشهر اصفهان برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها