کد خبر : 1303285 | 21 بهمن 1394 ساعت 14:04 | 47.4K بازدید | 1 دیدگاه

بنگر، رضاییان، مسلمان و جری بنگستون

پنالتی‌زنان جدید برانکو را خوشبخت می‌کنند؟

با توجه به طلسم پنالتی زنان پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ در تصمیمی جدید پنالتی زنان جدید تیمش را تا پایان فصل انتخاب کرد.

پنالتی‌زنان جدید برانکو را خوشبخت می‌کنند؟
به گزارش "ورزش سه"، بر این اساس و با توجه به اینکه امید عالیشاه، رامین رضاییان، مهدی طارمی و کمال کامیابی نیا در بازی های اخیر این تیم با از دست دادن پنالتی تیم شان پرسپولیس را از کسب امتیاز محروم کرده اند، در تصمیم جدید محسن بنگر، رامین رضاییان و محسن مسلمان را به عنوان پنالتی زنان اصلی تیمش انتخاب کرد و در صورتی که جری بنگستون در زمین حضور داشته باشد او این ماموریت را برعهده خواهد گرفت.

در ادامه نگاهی می اندازیم به شرایط این بازیکنان و پنالتی هایی که در این مدت به ثمر رسانده اند:

محسن بنگر: اولین تجربه در جریان بازی

کاپیتان دوم پرسپولیس که سابقه بازی در نساجی و شموشک مازندران و سپاهان را نیز در کارنامه دارد تاکنون به عنوان یک مدافع 13 گل به ثمر رسانده است که هیچ کدام از آنها از روی نقطه پنالتی در جریان بازی برای زردپوشان اصفهانی و پرسپولیس نبوده است و باید دید در تجربه جدیدش برای این تیم چگونه عمل خواهد کرد.

1071876

رامین رضاییان: تنها ناکامی با پیراهن پرسپولیس

مدافع راست ملی پوش پرسپولیس به دنبال تکرار تجربه فصل گذشته اش به عنوان گلزن‌ترین مدافع لیگ است. او که تا به امروز 2 گل در جریان بازی برای تیمش به ثمر رسانده در این فصل یک بار برابر علی سلیمی ناکام بود و دیگر این مسوولیت به او سپرده نشد. رضاییان البته بعد از آن با استفاده از موفقیتش در ضربات ایستگاهی بار دیگر توانسته نظر برانکو را به خود جلب کند.

مدافع شمالی پرسپولیس که سابقه بازی در صبای قم و راه آهن را دارد تاکنون در لیگ برتر 19 گل به ثمر رسانده است.

1082910

او در فصل گذشته و در برابر پیکان و مهدی رحمتی در دقیقه 94 موفق شد گل برتری تیمش که سند ابقای راه آهن در لیگ برتر بود را به ثمر برساند. رضاییان برابر ذوب آهن نیز موفق شد ضربه پنالتی اش را تبدیل به گل کند و با پیراهن صبای قم نیز در دقیقه 94 موفق شد توپش را وارد دروازه حریف کند تا روحیه بالایش را به نمایش بگذارد. رضاییان تاکنون 4 پنالتی نصیبش شده که تنها یکبار برابر علی سلیمی با پیراهن پرسپولیس ناکام بوده است.

محسن مسلمان: به دنبال اولین پنالتی در لیگ

هافبک جوان و تکنیکی پرسپولیس که در این فصل یکی از بازیکنان برتر سرخپوشان بوده در طول حضورش در لیگ برتر 18 گل به نام خودش کرده است که از این تعداد هیچ کدام از روی نقطه پنالتی نبوده است. حضور در تیم های ذوب و ملوان و بازیکنانی باتجربه مثل حدادی فر و خلعتبری فرصت زدن پنالتی را از مسلمان گرفته بود تا این بازیکنان در تنها تجربه گلزنی اش از روی نقطه پنالتی با پیراهن تیم ملی امید موفق شود دروازه ویتنام را 15 سپتامبر 2014 و در دقیقه 66 باز کند.

1084221

جری بنگستون: آقای صد در صد

مهاجم هندوراسی پرسپولیس در هفته های اخیر کمتر فرصت حضور پیدا کرده، با پیراهن پرسپولیس 4 بار موفق به گلزنی شده که از این تعداد یکی از آنها پنالتی حساس در تبریز برابر تراکتورسازی بود.

جری بنگستون 28 ساله در طول کارنامه 9 سال بازی حرفه ای‌اش 59 گل به ثمر رساند که از این تعداد یک بار برای پرسپولیس از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شده است.

1087628

او با پیراهن تیم موتاگوآ نیز برابر رئال اسپنآ در دقیقه 55 موفق شد از روی نقطه پنالتی گل زد. گل از روی نقطه پنالتی برابر ماراتون در جریان شکست دو بر یک تیمش از دیگر تجربه های پنالتی زدن این مهاجم هندوراسی است. گل سوم از روی نقطه پنالتی برای تیمش اینبار برابر المپیا دیگر تجربه این بازیکن محسوب می شود. بنگستون در جریان پیروزی سه بر دو موتاگوآ برابر ویدا نیز موفق به گل زدن از روی نقطه پنالتی شد. او در دیدار برگشت نیز برابر ویدا در حالی هر دو گل تیمش را به ثمر رساند که یکی از آنها از روی نقطه پنالتی بود. بنگستون در تنها تجربه اش در گلزنی از روی نقطه پنالتی، در جریان بازی تیم ملی المپیک کشورش برابر مراکش موفق شد در حالی که هر دو گل تیمش در جریان تساوی برابر نماینده آفریقا را به ثمر برساند که یکی از آنها از روی نقطه پنالتی رقم خورد.

جری بنگستون 7 گل از روی نقطه پنالتی برای تیم‌هایش به ثمر رسانده و ناکامی در این راه نداشته تا مشخص شود برانکو برای چه روی او به عنوان پنالتی زن اول تیمش اعتماد کرده است.

دیدگاه‌ها