کد خبر : 1304057 | 24 بهمن 1394 ساعت 21:21 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

بیلاردو:یووه-ناپولی به جذابیت گذشته‌ها شده

سرمربی تیم نایب قهرمان دنیا در جام جهانی 1990 پیرامون وضعیت فعلی رقابت های سری آ صحبت کرده است.

بیلاردو:یووه-ناپولی به جذابیت گذشته‌ها شده
به گزارش "ورزش سه"، چشم ها تا ساعاتی دیگر به یوونتوس استادیوم خیره خواهد شد، جایی که یوونتوس و ناپولی جدالی نفس گیر در رقابت های سری آ بر سر قهرمانی برگزار خواهند کرد. کارلوس بیلاردو، سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین، دیدار این دو تیم را نمادی از بازگشت سری آ به دوران شکوهمند گذشته خود می داند.

او به خبرنگاران گفت:" جدال یوونتوس و ناپولی بر سر اسکودتو مرا یاد دوران گذشته سری آ می اندازد. چیزی که من می بینم این است که یوونتوس و ناپولی هر دو کاملا لیاقت قرار گرفتن در چنین جایگاهی را دارا بوده اند. من جدال امشب دیبالا و ایگواین را با غرور تماشا خواهم کرد چرا که این دو بازیکن آرژانتینی هستند و در فصل جاری لایق بهترین ها بوده اند. این دو بازیکن کار را برای سرمربی آرژانتین نیز دشوار کرده اند چرا که او اکنون تعداد زیادی مهاجم با کیفیت در خط حمله در اختیار دارد.

ناپولی فرصتی را در اختیار ایگواین قرار داده که او می تواند قهرمان تیمش باشد. دیبالا نیز پسر خجالتی است اما روحیه قدرتمندی دارد و خانواده خوبی نیز او را حمایت می کنند. دیبالا مدت کوتاهی را در آرژانتین بازی کرده و سبک بازی او بیشتر ایتالیایی است."

ناپولی با دو امتیاز بیشتر از یوونتوس در صدر چدول رده بندی رقابت های سری آ قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها