کد خبر : 1312390 | 02 فروردين 1395 ساعت 18:08 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای تلگراف

رئال در اندیشه تمدید قرارداد با گرت بیل

رئال مادرید با وجود مصدومیت های گاه و بیگاه گرت بیل، قصد دارد قرارداد ستاره ولزی خود را دو فصل دیگر تمدید کند.

رئال در اندیشه تمدید قرارداد با گرت بیل
به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل تابستان 2013 از تاتنهام با رقم 100 میلیون یورو به رئال پیوست و قراردادی تا سال 2019 با این باشگاه امضا کرد. او در سه فصل اخیر 11 بار دچار مصدومیت های عضلانی شده که این مساله باعث شده بود تا شایعه عدم تمایل رئالی ها به ادامه همکاری با این بازیکن به گوش برسد اما نشریه تلگراف امروز ادعا کرد که مدیران رئال قصد دارند قرارداد بیل را تا سال 2021 تمدید کرده و حقوق سالیانه او را نیز به میزان قابل توجهی افزایش دهند.

بیل در حال حاضر سالانه 9 میلیون یورو خالص از رئال دریافت می کند که او را پس از رونالدو(20.6 میلیون) و راموس(10 میلیون)، به باارزش ترین بازیکن رئال بدل می کند. با قرارداد جدید، او بیشترین دریافتی را پس از رونالدو خواهد داشت.

بیل با گلی که شب گذشته به سویا زد، تعداد گل هایش برای رئال در لالیگا را به 43 رساند و توانست عنوان بهترین گلزن بریتانیایی تاریخ لالیگا را از آن خود کند. البته هنوز پیشنهاد تمدید قرارداد به بیل و ایجنتش ارائه نشده اما به ادعای تلگراف، این اتفاق طی یکی دو ماه آینده رخ خواهد داد و بدین ترتیب بایرن، یونایتد و پاری سن ژرمن از جذب ستاره ولزی رئال قطع امید خواهند کرد.

دیدگاه‌ها