کد خبر : 1315318 | 18 فروردين 1395 ساعت 18:44 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با یوفا

بیل: رئال مرا به یک بازیکن بزرگ تبدیل کرد

گرت بیل در سومین فصل حضورش در رئال مادرید به سر می برد و در این مدت به یک فوق ستاره در فوتبال دنیا تبدیل شده است.

بیل: رئال مرا به یک بازیکن بزرگ تبدیل کرد
به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل پس از درخشش در ال کلاسیکو حالا یکی از امیدهای اصلی هواداران رئال برای گلزنی به ولفسبورگ در بازی امشب است. رئال برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان باید از سد این حریف آلمانی گذر کند. رئال که فصل را با بنیتس خوب شروع نکرد، حالا با زیدان به روزهای اوج خود در حال نزدیک شدن است.

بیل در آستانه بازی رئال مادرید و ولفسبورگ در مورد زیدان به وبسایت یوفا گفت:" کار کردن زیر نظر زیدان یک تجربه باورنکردنی است. او یکی از بهترین فوتبالیست های تاریخ است و کار کردن زیر نظر او یک افتخار برای من محسوب می شود. زیدان در حال اثبات این نکته است که او می تواند به مربی بزرگی هم تبدیل شود. واقعا از کار کردن زیر نظر او لذت می برم و امیدوارم فصل بعد هم او به کارش ادامه دهد."

بیل در مورد شرایط خودش و رئال در این فصل گفت:" یکی دو مصدومیت بدموقع و در شرایطی که روی فرم بودم باعث شد تا نتوانم روند یکنواختی در این فصل داشته باشم اما حالا از لحاظ فیزیکی و ذهنی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارم.

متاسفانه در لالیگا شانس زیادی نداریم ولی در لیگ قهرمانان همه تلاشمان را برای قهرمانی بکار خواهیم بست تا فصل را به بهترین شکل ممکن تمام کنیم. برای رئال، لیگ قهرمانان بسیار مهم است. به یاد دارم زمان امضای قرارداد، رئیس باشگاه به من گفت که مرا برای فتح لادسیما جذب کرده است. خوشحالم که در اولین فصل حضورم توانستیم به این افتخار دست پیدا کنیم. در این مدتی که برای رئال بازی می کنم، سطح فوتبالم بسیار بالاتر رفته و باید بگویم که رئال مرا به یک بازیکن بزرگ تبدیل کرد."

ولفسبورگ:" در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، حریف ساده وجود ندارد و همه بازی های دشوار هستند. هدف ما کسب پیروزی در هر دو بازی رفت و برگشت است و امیدوارم بتوانیم به این هدف برسیم."

دیدگاه‌ها