کد خبر : 1321531 | 10 اردیبهشت 1395 ساعت 09:47 | 78.8K بازدید | 0 دیدگاه

ما و استقلال قهرمانی پرسپولیس را تعیین می‌کنیم

میاچ: پرسپولیس نشان داد مشکل دارد

مربی کروات صبای قم و سابق پرسپولیس معتقد است قرمزهای پایتخت کار سختی برابر گسترش فولاد در تبریز خواهند داشت.

میاچ: پرسپولیس نشان داد مشکل دارد
به گزارش "ورزش سه"، ژلکو میاچ با بیان اینکه بازی دشواری مقابل سیاه جامگان داشتیم، گفت: سیاه جامگان تیم خوبی دارد و تلاش برای بقا در لیگ برتر انگیزه آنها را چند برابر کرده بود؛ از طرف دیگر با توجه به سه بازی پشت سر هم سنگین مقابل سایپا، تراکتورسازی و ذوب‌آهن بازیکنان ما با خستگی کار کردند ولی با این وجود خوشحالم بدنسازی خوبی داشتیم و توانستیم به پیروزی برسیم.

او ادامه داد: خستگی بازیکنانمان در مسابقه دیروز مشخص بود و همین مسئله شاید باعث شد در نیمه دوم حمله نکنیم و با فشار و حملات تیم حریف عقب‌نشینی داشته باشیم. یکی از مدافعان ما نیز اخراج شد که مجبور شدیم با یک بازیکن کمتر بازی کنیم. با این شرایط به نظر من استحقاق پیروزی را داشتیم و برد با نتیجه یک بر صفر حداقل حق صبا بود.

مربی صبای قم با بیان اینکه توان بدنی بازیکنانمان تحلیل رفته بود ابراز داشت: نوع بازی صبا طوری است که مدام به تیم حریف با توان 100 درصد فشار می‌آورد و این کار در سه مسابقه اخیر موجب شد در بازی سیاه جامگان با مشکلاتی مواجه شویم.

میاچ در خصوص شانس کسب سهمیه آسیایی توسط صبا اظهار کرد: با تیم چهارم جدول 5 امتیاز فاصله داریم و روی کاغذ امکان آسیایی شدن ما وجود دارد و ممکن است در فوتبال هر اتفاقی بیافتد. الان برای امتیازات ساده لوحانه‌ای که از دست دادیم تاسف زیادی می‌خورم. 6-5 امتیاز خیلی ساده مثل بازی‌های خانگی راه‌آهن و استقلال خوزستان از دست دادیم. حتی در دو هفته اخیر با وجود تساوی برابر تراکتورسازی و ذوب‌آهن استحقاق پیروزی داشتیم.

او پیش‌بینی‌اش در مورد قهرمان لیگ برتر را اینگونه عنوان کرد: قبل از بازی‌های روز گذشته می‌گفتم پرسپولیس شانس اول قهرمانی است ولی آنها نشان دادند در بخش‌هایی مشکل دارند. از طرف دیگر پرسپولیس هفته آینده بازی دشواری در تبریز مقابل گسترش فولاد خواهد داشت که برای آنها تعیین کننده قهرمانی است. احتمالا بازی آخر ما و استقلال نقش اصلی را در قهرمانی پرسپولیس خواهد داشت.

مربی سابق پرسپولیس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه از دست رفتن شانس کسب سهمیه آسیایی در هفته آینده موجب بی‌انگیزگی بازیکنان صبا در مسابقه پایانی برابر استقلال نخواهد شد، گفت: مطمئن هستم بازیکنان ما مثل همیشه 100 درصد توانشان را استفاده می‌کنند. ما سرمربی‌ای مثل علی دایی داریم که روحیه پیروزی دارد و اعضای تیم نیز در هر شرایطی فقط برد می‌خواهند. ما قصد داریم در دو مسابقه باقی مانده حداکثر امتیاز را بگیریم تا بهترین جایگاه ممکن را کسب کنیم.

میاچ در خصوص اخراج ماچادو و انتخاب جایگزین برای او برابر ملوان ابراز داشت: رمز و راز خاصی برای این کار وجود ندارد چون مسعود حق‌جو مصدومیتش برطرف شده و مدافع خوب و یکی از بازیکنان عالی ما است. مشکلی برای پست دفاع میانی با حضور حق‌جو نخواهیم داشت.

دیدگاه‌ها