کد خبر : 1344051 | 05 مرداد 1395 ساعت 12:24 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیروانی: در موقعیت سازی خوب عمل کردیم اما...

تیم ملی جوانان با دو پیروزی مقابل تیم های ازبکستان و سنگاپور قهرمان تورنمنت چهارجانبه زیر 21 سال سنگاپور شد.

به گزارش "ورزش سه"، امیر حسین پیروانی – سرمربی تیم ملی جوانان در مورد بازی نهایی در برابر تیم سنگاپور می گوید: تکرار می کنم ما در بازی اول از اواخر نیمه اول از نظر بدنی کم آوردیم چون سفر ما به سنگاپور نزدیک به 25 ساعت طول کشید و هوا نیز گرم و شرجی بود و بازی با ازبکستان را در ساعت 17 برگزار کردند! از سویی چون 40 ساعت قبل از این بازی به سنگاپور رسیده بودیم به زمان بیشتری احتیاج داشتیم تا با شرایط آب و هوایی کشور میزبان کنار  بیائیم. طبیعی بود با گذشت زمان در دیدار با سنگاپور شرایط بهتری پیدا کنیم.دو سه روز از بازی با ازبکستان گذشته بود و بچه ها به خوبی ریکاروی شدند. در بازی با سنگاپور ما از نظر چرخش توپ و هم چنین موقعیت سازی بسیار خوب عمل کردیم اما موقعیت های زیادی را از دست دادیم که این یک نقطه ضعف است و حتما روی آن کار خواهیم کرد.


با مربی سنگاپور که صحبت می کردم تیمش زیر 22 سال بود و گفت در حال میها شدن برای بازی های زیر 22 سال سنگاپور هستند. البته ما این تیم را پیشتر در کرج دو بار شکست داده بودیم.

 

1129231

 


امیر حسین پیروانی با اشاره به اینکه تیم ملی جوانان در مرداد ماه جزء اردوی داخلی برنامه مهمی را پیش رو ندارد گفت: ما در ماه های باقی مانده تا پیش از شروع بازی ها نیازمند حضور در تورنمنت ها هستیم و بازی های تدارکاتی خیلی به کار نمی آید چون وقتی در تورنمنت ها حضور پیدا می کنیم با شرایط و حساسیت بازی ها آشنا می شویم و این تجربیات به ما کمک خواهد کرد که در بازی های جام ملت های آسیا موفق عمل کنیم.


سرمربی تیم ملی جوانان با توجه به قطعیت حضور تیم ملی جوانان در تورنمنت چین در شهریور ماه گفت: این بازی ها با حضور تیم های غنا و قزاقستان برگزار می شود. طبیعتا غنا یک تیم خوب آفریقایی است و از آنجایی که قزاقستان هم در اروپا حضور دارد می تواند محک خوبی برای ما باشد. در همین ماه قرار است سفری به لهستان هم داشته باشیم و با تیم ملی این کشور بازی کنیم. در مهر ماه هم در کیش درخواست بازی با تیم های عراق و کره جنوبی را داده ایم که اگر این درخواست ها محقق شود شرایط بهتری برای صعود پیدا خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها