کد خبر : 1356632 | 19 شهریور 1395 ساعت 22:33 | 36.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی جالب تیم ملی جوانان مقابل چین (عکس)

تیم ملی جوانان در حضور نزدیک به 7 هزار تماشاگر چینی در استادیوم زیبای شهر کیوجینگ و در یک هوای بارانی تیم ملی جوانان این کشور را با نتیجه 4- 2 شکست داد تا گام نخست را در این تورنمنت محکم برداشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی جوانان که در این بازی با ترکیب نیما میرزازاد، امیر حسین امیر طاهری، ابوالفضل رزاقپور، نیما طاهری، عارف غلامی، محمد سلطانی مهر، امید نورافکن، علی شجاعی، محمد مهدی مهدیخانی و رضا کرملاچعب  به میدان آمده بود در همان دقایق ابتدایی روی ضربه ایستگاهی رزاقپور به گل رسید که داور این گل را نپذیرفت.


در ادامه بازی خوب تیم ملی جوانان چهار گل به همراه داشت که این گل ها توسط امید نورافکن، رضا شکاری از روی نقطه پنالتی، محمد سلطانی مهر و محمد آقاجان پور به ثمر رسید. بارش شدید باران از دقیقه 27 موجب لغزندگی زمین شد و این بارش تا پایان بازی ادامه داشت. در نیمه دوم و در دقایقی که ایران به دلیل مصدومیت آقاجان پور ده نفره شده بود گل خورد. در ادامه امیر حسین پیروانی – سرمربی تیم ملی جوانان برای حفظ آمادگی بازیکنان برای بازی با مکزیک دست به تعویض زد و با اینکه بازی باز هم فرصت گل برای ایران به همراه داشت این تیم چین بود که یکی دیگر از گل های خورده را جبران کرد و در نهایت این بازی با نتیجه 4-2 به سود ایران پایان یافت.


علی طاهران، محمد آقاجان پور، نیما مختاری، مجتبی نجاریان، سینا خادم پور، حسین ساکی، و محمد غلامرضا بازیکنانی بودند که به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شدند.


تیم ملی چین در این بازی صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه پنالتی به بیرون رفت. هم چنین رضا شکاری در پایان این بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین از سوی مسئولان برگزاری مسابقه انتخاب شد.


در افتتاحیه تورنمنت بین المللی زیر 19 سال چین تیم مکزیک با 6 گل تیم قزاقستان را شکست داد و بازی ایران با تیم مکزیک روز یکشنبه ساعت 16 به وقت محلی در استادیوم شهر کیوجینگ برگزار می شود.


نزدیک به 7 هزار تماشاگر با حضور در ورزشگاه 23 هزار نفری شهر کیوجینگ از ابتدا تا انتهای بازی تیم ملی جوانان چین را تشویق کردند. مراسم ابتدای بازی توسط چینی ها همانند مراسم مسابقت بین المللی بود و این نشان از اهمیتی بود که فدراسیون فوتبال چین به بازی ها داده است.

 

1141594

 

1141595

 

1141596

 

1141597

 

1141598

دیدگاه‌ها