کد خبر : 1357891 | 24 شهریور 1395 ساعت 14:06 | 38K بازدید | 0 دیدگاه

کامرانی فر: گذشته ها گذشته او با تجربه شده است

فغانی تحت تاثیر پرسپولیسی‌ها قرار نمی‌گیرد

رئیس دپارتمان داوری ادعا می کند که علیرضا فغانی بهترین انتخاب آنها برای قضاوت دربی 83 بوده است.

فغانی تحت تاثیر پرسپولیسی‌ها قرار نمی‌گیرد

حسن کامرانی فر به "ورزش سه" گفت که فغانی هرگز تحت تاثیر قضاوت های فصل گذشته اش برای پرسپولیس قرار نمی گیرد و با تجربه تر از آن است که بخواهد قضاوت اشتباهی انجام بدهد.


چطور شد که فغانی را به عنوان قاضی دربی 83 انتخاب کردید؟


به نظر من این بهترین تصمیمی بود که ما می توانستیم انجام بدهیم چراکه آقای فغانی همین چند وقت پیش فینال المپیک را قضاوت کرده است. آقای فغانی بهترین داور حال حاضر فوتبال ایران است و بهترین انتخاب ما برای این بازی بود.


ولی با این حال استقلالی ها اعتقاد دارند ممکن است او تحت تاثیر اتفاقات فصل گذشته و داوری اش برای پرسپولیس قرار بگیرد.


این حرف را شاید مخالفان آقای فغانی مطرح کنند ولی هرگز چنین چیزی نیست. من به شما قول می دهم که آقای فغانی به بهترین شکل از پس دربی برمی آید چراکه ایشان بازی بسیار مهمتری به نسبت دربی را قضاوت کرده است و دلیلی ندارد که استرس داشته باشد یا تحت تاثیر جو قرار بگیرد.


از نظر شما فغانی می تواند فشار تماشاگران پرسپولیس را تحمل کند؟


آقای فغانی بازی های مهمتر از این را قضاوت کرده است. مطمئنا او تحت تاثیر هواداران پرسپولیس قرار نخواهد گرفت و بهترین قضاوت خود را در این بازی ها انجام خواهد داد. مطمئنا شما می دانید که آقای فغانی بهترین داور حال حاضر ایران است و از تجربه های بین المللی برخوردار است. من فکر نمی کنم ایشان با این فشارها بیگانه باشد.


همیشه به رفتارهای فغانی و برخورد او با بازیکنان ایراد می گیرند و می گویند او کمی بداخلاق است. از نظر شما این داور بین المللی این نقیصه را برطرف کرده است؟


من فکر می کنم شما دارید صحبت های بقیه را تکرار می کنید وگرنه از نظر ما آقای فغانی مشکل اخلاقی و رفتاری ندارد. اگر هم نقصی بوده باشد صددرصد در طول زمان برطرف شده است و قطعا ما از سرمایه داوری کشورمان دفاع خواهیم کرد.


خیلی ها می گویند مثل بازی های خارج از کشور در ایران نمی تواند خوب قضاوت کند نظر شما این باره چیست؟


شاید این موضوع در گذشته وجود داشت اما الان ایشان با تجربه شده اند. گذشته ها گذشته است و شما حالا یک فغانی باتجربه در بازی جمعه می بینید. او نه تحت تاثیر قرار می گیرد، نه بداخلاق است و نه قضاوت بدی می کند چراکه فغانی نسبت به سال های گذشته خیلی باتجربه تر شده است.

دیدگاه‌ها