کد خبر : 1357929 | 24 شهریور 1395 ساعت 16:57 | 63.7K بازدید | 0 دیدگاه

گلم را به همسرم تقدیم می کنم

قربانی: پرسپولیسی‌ها پارسال فکر می‌کردند برنده‌اند

مهاجم استقلال اعتقاد دارد اینکه پرسپولیسی ها خود را در دربی 83 از پیش برنده می دانند به نفع آبی هاست.

قربانی: پرسپولیسی‌ها پارسال فکر می‌کردند برنده‌اند

علی قربانی به "ورزش سه" گفت پرسپولیسی ها در بازی با نفت تهران هم برای قهرمانی آماده شده بودند اما در نهایت نتیجه دیگری رقم خورد.


چرا استقلال بعد از شروع رویایی مقابل ماشین سازی به یکباره افت کرد؟
من این حرف را قبول ندارم و فکر می کنم در تمام دقایق بازی عملکرد خوبی داشتیم. ابتدای بازی بسیار خوب شروع کردیم و فکر می کنم می توانستیم چند گل به ماشین سازی بزنیم و کار را تمام کنیم. بعد از 25 دقیقه ماشین سازی کمی جلو آمد اما ما دوباره بر بازی مسلط شدیم ولی در نیمه دوم بازی متعادل پیگیری شد.


ولی استقلال به نظر می رسد با گذشت 5 هفته هم در خط حمله و هم در خط دفاع مشکل دارد. تو این موضوع را قبول نداری؟
راستش را بخواهید من قبول ندارم که ما زیاد گل می خوریم بلکه تک موقعیت های حریف وارد دروازه ما می شود. در مورد خط حمله هم باید بگویم که بدشانسی باعث می شود که یکسری از توپ های ما وارد دروازه نشوند. مطمئنا اگر توپ های ما در بازی با صنعت نفت آبادان و ماشین سازی گل می شد الان با این وضعیت به استقبال دربی نمی رفتیم. در کل من فکر می کنم مقصر عملکرد دفاعی و تهاجمی تیم کل بازیکنان تیم هستند و نمی توانیم یک نفر را مقصر بدانیم.


در حالی که دو روز به دربی بزرگ تهران مانده بازیکنان و هواداران پرسپولیس خود را از پیش برنده می دانند. تو فکر می کنی استقلال در این بازی حرفی برای گفتن نخواهد داشت؟
من خیلی در فضای مجازی فعالیتی ندارم اما از گوشه و کنار می شنوم که هواداران و بازیکنان پرسپولیس گفته اند که به طور قطع روز جمعه پیروز می شوند. من فکر می کنم این تفکر به ضرر پرسپولیسی هاست چراکه فشار رویشان را زیاد می کند. این را هم بگویم که پارسال در بازی با نفت پرسپولیسی ها دقیقا همین تفکر را داشتند و هواداران خود را برای جشن پیروزی آماده کرده بودند. من پارسال در نفت بازی می کردم و دقیقا یادم هست که چه جوی برای پرسپولیس روی سکوها حاکم بود اما دیدید که آنها در نهایت موفق به پیروزی نشده اند.


یعنی تو فکر می کنی اتفاق های فصل گذشته در بازی پرسپولیس ـ نفت روز جمعه هم تکرار می شود؟
نه من چنین فکری نمی کنم. شرایط استقلال و نفت از زمین تا آسمان با هم فرق می کند و استقلال تیم بزرگتری است. شرایط این دو بازی کاملا با هم فرق دارد اما من فقط در مورد تفکر پرسپولیسی ها حرف زدم.


محسن مسلمان گفته است که پرسپولیسی ها در صورتی که به استقلال گل بزنند شادی گل ویژه ای دارند. در مورد استقلال این قضیه صدق می کند؟
من خودم اگر گل بزنم شادی ویژه ای دارم که چند سال است که آن را تکرار می کنم. اگر گل بزنم این گل را تقدیم به همسرم می کنم و این شادی است که چند سال آن را تکرار می کنم.


پس استقلالی ها شادی ویژه ای تمرین نکرده اند؟
تا جایی که من می دانم ما شادی گل خاصی را تمرین نکرده ایم.


به عنوان سوال آخر؛ خیلی ها می گویند بازی با پرسپولیس آخرین فرصت منصوریان برای ماندن در استقلال است. چقدر انگیزه دارید که او را از این شرایط خارج کنید؟
من از این حرف ها که می زنید خبر ندارم اما همه بازیکنان انگیزه بالایی بازیکنان برای پیروزی در دربی دارند. علی آقا خیلی برای تیم زحمت کشیده و الان تحت فشار زیادی است. ما باید با پیروزی در این بازی این برد را به ایشان تقدیم کنیم و فشار را از روی ایشان برداریم.

دیدگاه‌ها