کد خبر : 1365861 | 27 مهر 1395 ساعت 12:31 | 38.6K بازدید | 2 دیدگاه

حاشیه در پرسپولیس معنایی ندارد

سیدجلال: هواداران پرسپولیس و تیم ملی شرمنده‌ام کردند

کاپیتان باتجربه سرخپوشان مدعی است که بازیکنان تیمش آنقدر باهوش هستند که مانع از بروز هرگونه حاشیه در این تیم شوند و براساس این مساله به مسیرشان در راه قهرمانی ادامه خواهند داد.

سیدجلال: هواداران پرسپولیس و تیم ملی شرمنده‌ام کردند

به گزارش "ورزش سه"، سیدجلال حسینی از سوی مخاطبان برنامه نود به عنوان برترین بازیکن دو دیدار اخیر تیم ملی انتخاب شد تا بعد از انتخاب به عنوان یکی از 11 مرد منتخب انتخابی جام جهانی توسط فرانس فوتبال، هواداران ایرانی نیز به او رای اعتماد دهند.


مدافع باتجربه تیم ملی و پرسپولیس که به همراه تیمش در صدر جدول انتخابی جام جهانی و همچنین لیگ برتر قرار دارد، هر دو مسیر را سخت توصیف می کند و امیدوار است با حمایت هواداران، هر دو جبهه به خواسته شان دست یابند. گفتگوی سیدجلال حسینی با خبرنگار ورزش سه را در ادامه خواهید خواند.


هواداران پرسپولیس و تیم ملی شرمنده ام کردند
با توجه به ساعت برنامه آن را به طور کامل ندیدم؛ اما اکنون از نتیجه نظرسنجی آن اطلاع یافته ام و باید تشکر ویژه ای از هواداران پرسپولیس و تیم ملی داشته باشم که مرا شرمنده انتخاب خود کردند. این مساله وظیفه مرا سنگین تر می کند تا به تلاش خودم بیش از پیش ادامه دهم و امیدوارم بتوانم همچنان نظر آنها را جلب کنم.


شانس بالایی داریم؛ اما مغرور نیستیم
تیم ملی اکنون در شرایط مناسبی برای صعود قرار دارد و ما در دو هفته اخیر توانستیم دو مدعی گروه مان را شکست دهیم و شرایط مناسبی کسب کنیم؛ اما دیدارها و امتیازات زیادی باقیمانده که در صورت هرگونه تعلل از سوی ما شرایط را متفاوت خواهد کرد. باید از این شانس به خوبی سود ببریم تا برای دومین بار پیاپی به جام جهانی صعود کنیم. در این راه مثل همیشه به حمایت هواداران خوب مان نیاز داریم و در کنار آن باید حمایت لازم نیز از سوی مسئولان صورت گیرد. حضور در جام جهانی تمام بدنه جامعه را درگیر خود می کند و برای آنها سود در پی دارد و به همین منظور باید همه آنها اکنون در این مسیر همراه تیم ملی شوند. ما شانس بالایی برای صعود داریم؛ اما هرگز مغرور نخواهیم شد و بازیکنان باتجربه تیم ملی و کادر فنی پستی و بلندی این فوتبال را بارها دیده اند و باتجربه هستند.


تمام دیدارها برای ما فینال هستند
بابت پیروزی برابر نفت تهران خوشحال هستیم و اکنون که در صدر جدول حضور یافته ایم، باید برای حفظ آن تا هفته پایانی تلاش کنیم. دیدار استقلال خوزستان نیز برای ما مهم است و باید از دو دیدار باقیمانده تا تعطیلی مجدد لیگ امتیازات لازم برای حفظ صدر را کسب کنیم. با انگیزه فوق العاده به مصاف استقلال خوزستان خواهیم رفت و برای حریف احترام زیادی قائل هستیم؛ اما ما برای رسیدن به پیروزی به این دیدار هم به چشم فینال نگاه می کنیم و امتیاز کامل مدنظر ما خواهد بود و با پتانسیلی که داریم این مساله دور از دسترس نخواهد بود.

 

1150084


بازیکنان اجازه نفوذ حاشیه را نخواهند داد
وظیفه سنگینی به عنوان کاپیتان تیم به من سپرده شده است و وظیفه دارم وارث خوبی برای این بازوبند ارزشمند باشم و در مسیر موفقیت تیم گام بردارم. تیم فوق العاده ای داریم و این، کار را برای رسیدن به موفقیت آسان می کند. همه در کنار هم هستیم و در یک مسیر گام برمی داریم و آن موفقیت تیمی است. وظیفه ام است با تمام بازیکنان صحبت کنم و در آن صحنه نیز با طارمی صحبت کردم و او نیز مثل یک بازیکن باتجربه و حرفه ای با مساله برخورد کرد. مطمئن باشید بازیکنان باتجربه پرسپولیس اجازه نخواهند داد حاشیه وارد تیم شود. ما در مسیر قهرمانی قرار داریم و این مساله مشخص است که برخی به دنبال حاشیه سازی باشند تا تیم را از مسیر خارج کنند اما من با شناختی که از تیم و بازیکنان دارم با اطمینان می گویم که حاشیه در تیم جایی نخواهد داشت و بازیکنان اجازه این کار را نخواهند داد.


همه ما در کنار بیرانوند هستیم
بیرانوند اشتباهی مرتکب نشده است. در تمام دنیا فوتبالیست تنها روی کار و تمرین و بازی فکر می کند اما متاسفانه در فوتبال ایران علیرغم هجمه ای که در مورد مبلغ قراردادها وجود دارد، کسی پیگیر پرداخت آن نیست. شخصا از قرارداد فوتبالی 6 سال قبل خودم نیز همچنان طلبکار هستم و این مساله برای بیشتر بازیکنان وجود دارد. هیچ تضمینی برای پرداخت مبلغ قرارداد وجود ندارد و این مساله تمرکز بازیکن را برهم می زند. بیرانوند به پرسپولیس متعهد است و تا به اینجا هم یکی از بازیکنان خوب ما بوده است اما چرا او باید در خارج از زمین نگران طلب و بدهی و ... باشد. برای یک فوتبالیست نباید این چیزها وجود داشته باشد و من از آقایانی که دغدغه قراردادهای میلیاردی داشته اند و آن را پتک می کردند می خواهم که اکنون نیز در این باره جواب دهند که چرا قرارداد پرداخت نمی شود و ما باید مالیات پولی که نگرفته ایم را نیز پرداخت کنیم؟


پرسپولیس شانس اول قهرمانی است

با تمام احترامی که برای تیم های دیگر قائل هستیم؛ اما روند تیمی پرسپولیس به گونه ای است که شانس اول قهرمانی محسوب می شود. اکنون در ابتدای فصل قرار داریم و نیاز به تمرکز بالا برای طی کردن مسیر طولانی پیش رو داریم. خوشحالیم که در کنار تیم، هواداران بزرگی حضور دارند که حامی بزرگ ما در این مسیر هستند. مدیریت و کادر فنی بزرگی نیز در کنار تیم حضور دارند که با توجه به انگیزه و قدرت کیفی بازیکنان به دنبال رساندن این تیم به جایگاهش هستند.

دیدگاه‌ها