کد خبر : 1371828 | 21 آبان 1395 ساعت 15:28 | 44K بازدید | 0 دیدگاه

نیاز به تقویت در سرخپوشان؛

این پرسپولیس 14 نفره است

برانکو ایوانکوویچ روز گذشته تیمش را در یک بازی نه تدارکاتی بلکه دستگرمی به مصاف شاهین دبی فرستاد و در نهایت با نتیجه جالب توجه 9 بر 4 به برتری دست یافت.

این پرسپولیس 14 نفره است

به گزارش "ورزش‌سه"،  سرمربی کروات سرخپوشان که با توجه به تعطیلات لیگ شاگردانش را راهی امارات کرده تا اردوی 10 روزه را در این کشور برگزار کند، روز گذشته در دیداری تدارکاتی به مصاف شاهین دبی که بازیکنان آن را ایرانیان حاضر در امارات تشکیل می دادند، رفت. پرسپولیس در این بازی توانست حریف خود را با نتیجه 9 بر 4 شکست دهد و تمرین گلزنی فوق العاده ای را پشت سر گذاشتند.

نکته جالب توجه این دیدار فارغ از گلزنی های پیاپی شاگردان برانکو، دریافت 4 گل از حریف نه چندان مطرح خود بود. برانکو در این بازی که بیشتر بازیکنان اصلی تیمش خصوصا در خط دفاعی را در اختیار نداشت، در نهایت 4 گل دریافت کرد. در غیاب علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ و درویش وند هر کدام 45 دقیقه فرصت بازی یافتند و در روز غیبت 4 بازیکن اصلی دفاعی این تیم شامل سیدجلال حسینی، کمال کامیابی نیا، حسین ماهینی، محمد انصاری، برانکو روز سختی را برابر حریف ناشناخته پشت سر گذاشت.

او در این بازی از محسن ربیع خواه در کنار پل یانسکی به عنوان زوج دفاع میانی سود برد و آرام طبع و صادق محرمی نیز به عنوان دفاع چپ و راست این تیم به میدان رفتند. احمد نوراللهی نیز در هافبک دفاعی به جای کمال کامیابی نیا به میدان رفت و گل زیبایی نیز به ثمر رساند. با این حال این شرایط نشان داد که برانکو ایوانکوویچ بابت نفرات جانشین اصلی خود کار دشواری را پیش رو خواهد داشت و در صورتی که اتفاقی برای هر یک از عناصر اصلی این تیم به وجود آید، با مشکلات فراوانی همراه خواهند شد.

برانکو ایوانکوویچ پیش از این نیز در غیاب مهره های اصلی خط دفاعی خود لطمه جبران ناپذیری را در جام حذفی برابر قشقایی شیراز خورد و در نهایت از این جام کنار رفت. به نظر می رسد آنها که لیگ قهرمانان آسیا را نیز پیش روی خود می بینند در صورت عدم تقویت مناسب و جذب بازیکن موثر در این نقطه با چالش بزرگی مواجه خواهند شد. سرمربی کروات پرسپولیس با سیاست خاص خود در ابتدای فصل با جذب بازیکنان مورد نیاز، ترکیب 14 نفره اصلی خود را مشخص کرد و دیگر بازیکنان این تیم با فاصله زیادی نسبت به نفرات فیکس در تلاش برای اثبات توانایی خود قرار دارند. با این حال برای حضور در روزهای پرالتهاب لیگ برتر و همچنین رقابت های سخت لیگ قهرمانان آسیا به نظر می رسد این تیم با تقویت بیشتری باید همراه شود تا خواسته هواداران را برآورده کند.

 

دیدگاه‌ها