کد خبر : 1386923 | 23 دی 1395 ساعت 20:04 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

سعداوی: نتایج ما ضعیف‌تر از رویاهای فولاد است

سرمربی فولاد گفت: در نیم فصل انرژی و توان بچه ها سبب شد که این نتایج خوب را کسب کنیم.

سعداوی: نتایج ما ضعیف‌تر از رویاهای فولاد است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، نعیم سعداوی در کنفرانس پیش از مسابقه با تیم ماشین سازی اظهار داشت: برای فردا، بازیکنان خود را در اختیار داریم و از هر جهت آماده هستیم در هوای سرد تبریز بازی گرم و تماشاگرپسندی انجام دهیم.


وی درباره نقل و انتقالات گفت: ما تا این لحظه نتوانسته ایم بازیکنان جدیدی را اضافه کنیم اما ITC  ارنست صادر شده است و او فردا می تواند بازی کند. با تمام این تفاسیر به بچه ها اعتماد کافی داریم و امیدواریم بتوانیم نقیصه تیم خود را برطرف کنیم. 


سرمربی فولاد بیان داشت: درباره اعتماد کادر مدیریت تیم  گفت: اول لطف خدا و بعد هم لطف خدا بوده است. انرژی و توان بچه ها سبب شد که این نتایج خوب را کسب کنیم. علی الخصوص شخصیتی چون باغ آبادی که از همه نظر کمک فراوانی به ما کرد. تام تلاش کادر فنی این بود که هواداران را راضی کنیم. در نهایت امیدواریم آن چیزی که شایسته مردم فوتبالدوست خوزستان است را کسب کنیم.


سعداوی تصریح کرد: وقتی بخواهیم کار خود را بررسی کنیم باید با مرجعی خاص برنامه و نتایج خود را بسنجیم. اگر با سال گذشته مقایسه کنیم عملکرد بهتری داشته ایم اما اگر با رویاهای فولاد خودمان را مقایسه کنیم نیاز است که انگیزه و تلاش بیشتری از خود نشان دهیم. طبیعی است که برخی از نتایج ما ایده آل نبوده است. اگر بازیهای آخر ما را مرور کرده باشید می بینید که فولاد در آخرین بازی نیم فصل در نتیجه تاثیری نداشت و اشتباهات داوری سبب باخت ما شد. هر چند این اشتباهات جزو بازی است اما سه اشتباه تاثیرگذار نتیجه را به ضرر ما کرد. درباره رکوردهای ما گفته بودند که 11 هفته نباختیم و آقای گل ما چند هفته گل زده بود. ولی شکسته شدن این رکوردها دست خود ما نبود. در هر حال امیدواریم از این نتایج کسب تجربه کنیم.


سعداوی درباره آکادمی فوتبال فولاد اذعان داشت: باید فوتبال ما تکلیف شرایط پایه خود را مشخص کند. نمی شود که برخی تیمها آکادمی داشته باشند و برخی نداشته باشند. باید هر باشگاهی چنین آکادمی را داشته باشد. الان 3 تیم از آذربایجان داریم اما چقدر توانسته اند از این استعدادهای بومی استفاده کنند؟ به این ترتیب باشگاهها یا باید چاه نفت داشته باشند یا این که به پرورش بازیکنان بپردازند.

دیدگاه‌ها