کد خبر : 1390803 | 08 بهمن 1395 ساعت 09:11 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

نعمتی‌نژاد:

استرسی که نفتی‌ها دارند به سود ماست

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان معتقد است که نفت در دیدار هفته نوزدهم مقابل این تیم با استرس بازی خواهد کرد و این به سودی آبی‌پوشان خوزستانی خواهد بود.

استرسی که نفتی‌ها دارند به سود ماست

به گزارش "ورزش سه"، سیروس نعمتی‌نژاد در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد وضعیت استقلال خوزستان پیش از مصاف با نفت در تهران اظهار داشت: شرایط تیم ما خوب است و بچه‌ها همه با انگیزه تمرین می‌کنند. در این دو سه روز ریکاوری کردیم، تمرینات تاکتیکی مرور شد و از نظر روحی با بازیکنان کار کرده‌ایم تا به خوبی آماده مصاف با نفت شوند.

 

«استقلال خوزستان در شروع نیم‌فصل دوم بازی‌های سختی را مقابل تیم‌هایی چون تراکتورسازی، استقلال و سپاهان پشت سر گذاشت و نتایج متفاوتی کسب کرد. با این اوصاف پیش‌بینی شما از دیدار مقابل نفت تهران چیست؟»، وی در پاسخ به طرح این پرسش گفت: تمام بازی‌های لیگ به خصوص در نیم‌فصل دوم سخت است. ما بازی آسان نداریم و همان‌طور که همه می‌دانند، تیم‌ها در نیم‌فصل دوم تکاپوی بیشتری برای جمع کردن امتیاز دارند. تیم نفت هم مستثنی از این قضیه نیست و مسلماً به دنبال بهترین نتیجه از بازی با ماست. نفت تیم خوبی است که یکی از بهترین مربیان لیگ و جمعی از بهترین بازیکنان لیگ را در اختیار دارند. با این حال روند بچه‌ها ما هم خوب بوده است و بازیکنانی چون آلویز نانگ و آرش افشین که در نیم‌فصل دوم به جمع ما اضافه شده‌اند، هماهنگ‌تر از قبل کار می‌کنند و شرایط تیم هم بهتر شده است.

 

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان یادآور شد: بازی با نفت سختی‌های خودش را دارد، اما یک اتفاق به سود ماست. اینکه نفت شروع خوبی در نیم‌فصل دوم نداشته و پس از چند شکست پیاپی آنها دچار استرس شده‌اند. به نوعی مقابل ما محکوم به برد هستند و جلو می‌کشند که با یک بازی تهاجمی به پیروزی برسند و همین مسئله بازی را برای ما راحت‌تر می‌کند. هرچقدر هم از زمان بازی بیشتر بگذرد، استرس نفتی‌ها بیشتر خواهد شد و این به سود ماست.

دیدگاه‌ها