کد خبر : 1419205 | 10 خرداد 1396 ساعت 02:39 | 69K بازدید | 1 دیدگاه

فصل رویایی؛ به کارگردانی پروفسور و آرتیست‌هایش

پرسپولیس با ارائه یک بازی منطقی در فصل شانزدهم توانست به تمام عناوینی که شایستگی آن را داشت دست یابد.

فصل رویایی؛ به کارگردانی پروفسور و آرتیست‌هایش

به گزارش "ورزش سه"، وقتی فصل پانزدهم به پایان رسید، تمام تصاویر متعلق به بازیکنان پرسپولیس همراه با بغض و گریه ناشی از ناکامی در قهرمانی در لیگ بود. جایی که آنها علیرغم تداوم در کسب نتیجه در گام پایانی به دلیل قانون گل زده بیشتر از رسیدن به این عنوان ناکام ماندند. 


با این حال تیم تحت هدایت برانکو و البته مدیریت علی اکبر طاهری، خیلی زودتر از حد انتظار عزم خود را برای فصل شانزدهم و کسب موفقیت در آن آغاز کرد. جایی که در اولین روزهای پایان فصل آنها ابتدا بیرانوند را به لیست خود اضافه کردند و در ادامه نیز بر اساس نیاز خود دیگر بازیکنان مدنظر پروفسور نیز پیراهن سرخ بر تن کردند. 


با شروع فصل نیز این بازیکنان پرسپولیس بودند که با آمادگی کامل برابر رقبا قرار گرفتند و حتی تغییرات زیادی در ترکیب نیز نتوانست باعث عدم هماهنگی و از دست رفتن امتیازات ابتدای فصل شود. یک تیم کامل برای دستیابی به نتیجه و موفقیت که اینبار برانکو با تصمیمات منطقی تر خود به دنبال پایان ناکامی های آن بود.


هر چند تعدد ملی پوش در نهایت کار دست این تیم داد و برانکو در تنها تصمیم اشتباه خود در فصل - به جز دیدار دربی و استفاده از ماهینی در پست هافبک دفاعی- اعلام کرد بدون ملی پوشان خود در جام حذفی حاضر خواهد شد تا اینگونه با شگفتی بزرگ و کوه انگیزه حریف دسته پایینی خود از دور این رقابت ها حذف شود.


با این حال آنها با هدف گذاری بزرگ خود با عبور از تمام موانع به یکی از قاطع ترین قهرمانی های لیگ دست یافتند و در ادامه نیز رویاپردازی خود را در لیگ قهرمانان ادامه دادند. هر چند شانس و معجزه نیز همراه شاگردان برانکو بود و الهلال عربستان با بازی جوانمردانه خود رای به حضور پرسپولیس در مرحله بعدی داد تا این تیم دومین قطری پیش روی خود را بعد از الریان از دور رقابت ها حذف کند. 


اکنون پایان فصل شانزدهم رسیده است. جایی که برانکو قرار است به تعطیلات برود و مسوولان باشگاه نیز تدارک قدرتمندانه خود برای نقل و انتقالات فصل را استارت بزنند. به هرحال اکنون جذب بازیکن برای تیمی که جزو هشت تیم برتر آسیا است و شانس صعود به مراحل بعدی را نیز دارد برای مدیران راحت تر خواهد بود. تیمی که با مدیریت کم نقص علی اکبر طاهری و همراهانش، تلاش فنی و غیرقابل انکار برانکو و تیمش و در نهایت بازیکنانی که علیرغم حواشی مختلف در زمین مسابقه از جان برای موفقیت مایه گذاشته، توانستند به این مهم دست یابند. حضور در جمع هشت تیم برتر و قهرمانی در لیگ شانزدهم؛ بزرگترین و مهمترین فصل فوتبالی پرسپولیس در لیگ برتر با کارگردانی برانکو و آرتیست های فوق العاده‌اش.

 

حمید ابراهیمی

دیدگاه‌ها