کد خبر : 1428342 | 29 تیر 1396 ساعت 12:48 | 61.6K بازدید | 0 دیدگاه

در ورزشگاه آزادی چه خبر است؟

سوپرجام در غیاب دو سکوی استادیوم (عکس )

فاز اول مقاوم سازی ورزشگاه آزادی همزمان با شروع فصل جدید فوتبال ایران ادامه خواهد یافت.

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته تصاویری از برخی از سکوهای ورزشگاه آزادی منتشر شد که حاکی از وضعیت نامناسب این ورزشگاه قدیمی شهر تهران داشت. شرایطی که باعث شد تا با پایان فصل فاز اول مقاوم سازی این ورزشگاه آغاز شود.


وزیر ورزش و جوانان در بازدید از فاز اول مقاوم سازی آزادی گفت: براى ساخت چنین ورزشگاهى حداقل نیاز به ٥٠٠ میلیارد تومان اعتبار داریم و خوشبختانه با تلاش مسئولان و مهندسان شرکت توسعه و مدیران مجموعه آزادى ، روند مقاوم سازى سکوها و استادیوم به خوبى شروع شده است و بایستى در موعد مقرر هم به پایان برسد.


تاکید وزیر ورزش برای به موقع پایان یاقتن این فاز در کنار اشاره او به این نکته که " برنامه ریزى براى مقاوم سازى استادیوم به گونه اى باشد که موجب تعطیلى ورزشگاه براى برگزارى مسابقات نشودو بازسازى و بهره بردارى هم زمان صورت گیرد" باعث شده تا مسئولان ورزشگاه آزادی مقاوم سازی این ورزشگاه را حتی در آستانه دیدار سوپرجام و شروع لیگ برتر ادامه دهند تا آزادی برای برگزاری دیدارهای مهم تیم ملی پیش از شروع جام جهانی و البته دیدارهای حساس دو تیم پرطرفدار پایتخت آماده شود.


به این ترتیب هواداران پرسپولیس و نفت روز جمعه در شرایطی پا به ورزشگاه آزادی خواهند گذاشت که بخشی از سکوهای آن فعلا در دسترس نیست و تمامی سکوها شرایط میزبانی از هواداران را ندارد.


 

 

دیدگاه‌ها