کد خبر : 1429784 | 05 مرداد 1396 ساعت 12:15 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی از نفت کمالوند در مصاف حساس با استقلال

آبادان در فصل هیجان انگیز

نفت آبادان برای بازی با استقلال برنامه ریزی خوبی کرده و قصد دارد فصلی هیجان انگیز خود را خوب استارت بزند.

آبادان در فصل هیجان انگیز

به گزارش "ورزش سه"، با حضور فراز کمالوند در نفت آبادان و قبول هدایت این تیم، چند بازیکن طراز اول فوتبال ایران نیز راهی آبادان شدند. بازیکنان مطرحی نظیر مرتضی اسدی، کرار جاسم، لوسیانو پریرا، مگنو باتیستا، امید جهانبخش، فرید کریمی و... که در گذشته افتخاراتی در فوتبال ایران کسب کرده بودند، حالا در نفت آبادان به دنبال ثبت روزهای خوب هستند.


جذب این بازیکنان و تغییرنگرش مسئولان و هواداران نفت آبادان حالا انتظارات را از این تیم بالا برده و پیش بینی می شود بهترین سال فوتبالی این تیم در تاریخ رقابت های لیگ برتر سپری شود. مسئولان نفت آبادان برای لیگ هفدهم مهم ترین مساله را قرار گرفتن در نیمه اول جدول قرار دادند و بعید به نظر می رسد این تیم دغدغه ای بابت سقوط داشته باشد.


از این رو طبق قرعه کشی لیگ برتر شاگردان فراز کمالوند باید در نخستین بازی از استقلال پذیرایی کنند. استقلالی که اگرچه در نقل وانتقالات فوق العاده عمل کرده اما چند بازیکن کلیدی اش را به دلایل مختلف در اختیار ندارد. تجربه نشان داده تیم های کمالوند به دلیل فشار ناشی از تمرینات بدنسازی در هفته های نخست خوب نتیجه نمی گیرند اما اینبار شرایط فرق خواهد داشت. نفت آبادان در فصلی که به دنبال بزرگی در فوتبال ایران است، تمام تلاشش را به کار خواهد گرفت تا از بازی اول لیگ برتر دست پر بیرون بیاید و استارتی خوب در فصل هیجان انگیز خود داشته باشد. در این راستا گرمای هوا نیز به نفتی ها کمک خواهد کرد تا به نتیجه مطلوب برسند.

دیدگاه‌ها