کد خبر : 1430285 | 07 مرداد 1396 ساعت 10:33 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

گنت جانشین منشا می‌شود 

جلالی: 37 سال است برایم دام پهن کرده‌اند!

مجید جلالی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل پدیده مشهد گفت: هنوز نمی دانم چرا نباید این بازی را ببریم؟ ما اصلا خوشحال نیستیم و قطعا حریف مان با خوشحالی به مشهد برمی گردد.

جلالی: 37 سال است برایم دام پهن کرده‌اند!

به گزارش "ورزش سه" ، سرمربی پیکان ناراحت و عصبانی از تساوی به خبرنگار ما چنین گفت :  این بازی لیگ را با یک اشتباه آغاز کردیم و در طول ۹۰ دقیقه تبعات همان اشتباه باعث شد کیفیت کارمان تحت تاثیر شتابزدگی بازیکنان مان قرار بگیرد. افسوس می‌خورم که  از این بازی فقط یک امتیاز گرفتیم، ما در طول بازی به مراتب بهتر بودیم و قدرت خودمان را به حریف دیکته کردیم. اما در مجموع از تیم راضی هستم، ما مسلط بودیم و بچه‌ها به خوبی جنگیدند.


وی افزود: موقعیت‌مان نسبت به فصل قبل خیلی بهتر است. بازیکنان مان اشراف بهتری نسبت به بازی دارند. ما در تمام بازی فقط تاوان یک اشتباهی را دادیم که در شروع بازی داشتیم. ولی کلا به بازی مسلط بودیم، ما کاملا شایسته این بودیم که پیروز بازی باشیم و تیم پدیده هم یک تیم خیلی سخت‌کوشی است. آنها بعد از گل زود هنگام شان ناخواسته رو به بازی بسته آوردند و با جسارت خاصی از تک گل شان دفاع کردند و همین کارمان را دشوار کرد. آنها در قسمت‌های مختلف زمین روی توپ سخت و محکم بازی کردند.


وی در خصوص بازیکنان خارجی که قرار است جذب شوند گفت: ما دو بازیکن سنگالی و نیجریه‌ای را مدنظر داریم که قرارداد داخلی بسته ایم و قرار است به تمرینات اضافه شوند. با "گنت" بازیکن نیجریه‌ای به مدت یکسال قرارداد بستیم. او مدل خاص خودش را دارد و نمی توانم بگویم قرار است یک منشای دیگر را شاهد باشیم اما مطمئن باشید او بازیکن با کیفیتی است و می تواند به ما کمک زیادی کند. از او بیشتر خواهید شنید. 


جلالی در ادامه افزود: ما سال قبل بازیکنان خوبی داشتیم و بابت آنها هزینه های زیادی دادیم که مهمترینش هزینه فرصتی بود که پای مهره هایمان صرف کردیم. من از رفتن هیچ بازیکنی ناراحت نیستم اما ۳۷ سال است که تیم ها برای ستاره هایی که پرورش دادم تور پهن کرده اند‌. از زمانی که در وحدت بودم تا همین الان عمرم را پای رشد بازیکنانی می گذارم که وقتی به بلوغ تاکتیکی می رسند، در دام تیم های اسمی گرفتار می شوند. سیامک نعمتی و سیاوش یزدانی آخرین نمونه های این نوع بازیکنان هستند. 


وی افزود: ما یک باشگاه با بودجه کاملا متوسط هستیم و هیچگاه به دنبال ریخت و پاش نبودیم. همیشه با جذب مهره های جوان سعی در بارور کردن آنها داشتیم و سیاست مان همین است. البته تلاش های زیادی هم برای حفظ دست رنج مان داریم ولی وقتی دل بازیکن باتیم نباشد، دیگر نمی شود کاری کرد. با همه این حرفها امسال هدفم این است که در نیمه بالای جدول باشیم. هدف‌گذاری ما چیزی فراتر از ارائه بازی های معمولی است. چون تیمی به مراتب بهتر از فصل گذشته داریم. فقط مقداری در بخش حمله باید خودمان را تقویت کنیم و می‌توانیم امسال سال بزرگ و سربلندی داشته باشیم.

دیدگاه‌ها