کد خبر : 1454731 | 26 مرداد 1396 ساعت 14:38 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

خیمنز بعد از ۷ ماه کاری نکرده است

داوری: شاید با مربی کوبایی ادامه ندهیم

سرپرست جدید فدراسیون بوکس از احتمال تغییر در کادرفنی تیم ملی بزرگسالان خبر می دهد.

داوری: شاید با مربی کوبایی ادامه ندهیم

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که خیلی از کارشناسان در سال های اخیر اعتقاد داشتند بوکس ایران نیاز به تغییرات اساسی دارد، بعد از پایان دوره ۲۸ سال احمد ناطق نوری در این فدراسیون به نظر می رسد سرپرست جدید برنامه های ویژه ای را برای اعمال تغییرات در نظر گرفته است. 


افشین داوری، سرپرست فدراسیون بوکس در ابتدای گفت و گوی خود با خبرنگار "ورزش سه" درباره لغو دعوت از تیم ملی کوبا به تهران اظهار داشت: ما با روش خودمان پیش می رویم و قرار شد این سفر در زمان دیگری که ترکیب تیم ملی برای بازی های آسیایی مشخص شده است، انجام شود. شاید در پایان سال این اتفاق رخ دهد اما به هر حال هزینه ۴۰۰ میلیونی برای دعوت از کوبایی ها در این شرایط اصلا منطقی نبود.


وی در رابطه با احتمال تغییر در کادرفنی تیم های ملی افزود: قطعا تغییر و تحولاتی را در تیم های ملی و مجموعه های دیگر خواهیم داشت. تلاشمان این است که افراد فنی ارزنده ای را در کنار خود داشته باشیم. فعلا نهرودی به عنوان مدیر تیم های ملی حضور دارد اما ما چهره های جوان تری هم داریم که جزو مربیان ارزنده کشورمان هستند. بحث ما فقط تیم ملی بزرگسالان نیست و باید از پتانسیل موجود در بوکس کشور در مقاطع سنی مختلف استفاده کنیم. 


سرپرست فدراسیون بوکس در خصوص احتمال قطع همکاری با سرمربی کوبایی تیم ملی تصریح کرد: فکر می کنم ۴ ماه دیگر از قرارداد این مربی باقی مانده است. باید مطالعه توسط کمیته فنی برای برنامه های آتی او صورت بگیرد. متاسفانه طی ۷ ماه اخیری که خیمنز در ایران بوده، هنوز نتوانسته منتخبی از بهترین های ایران را در تیم ملی جمع کند. احتمال قطع همکاری هم وجود دارد اما فعلا برای ادامه قرارداد این مربی تصمیم گرفتیم که به شهرستان ها برود و کلاس های آموزشی برگزار کند. این موضوع در قراردادش نیز قید شده است. 


داوری در پایان نیز گفت: این مربی دو ستاره است، در حالی که ما چند مربی سه ستاره در کشور داریم. هدف اصلی ما بازی های آسیایی سال آینده است و باید تیم ملی قدرتمندی از دل مسابقات قهرمانی کشور بیرون بیاید.

دیدگاه‌ها