کد خبر : 1457268 | 06 شهریور 1396 ساعت 09:33 | 37.9K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان: بنزما مقصر این تساوی نیست

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید پس از تساوی 2-2 تیمش مقابل والنسیا به حمایت از بنزما پرداخت و مدعی شد که او مقصر این لغزش نیست.

زیدان: بنزما مقصر این تساوی نیست

به گزارش "ورزش سه"، رئال شب گذشته میزبان والنسیا بود که در ابتدا با گل آسنسیو پیش افتاد ولی دو گل دریافت کرد و در حال تجربه یک شکست خانگی بود که آسنسیو گل دوم را نیز زد. با این حال در این میان بنزما بارها و بارها موقعیت از دست داد تا صدای هواداران داخل استادیوم از این تعدد اشتباهات در بیاید. حال زیزو مدعی شد که بنزما مقصر این تساوی نبوده است.

 

1237888

 

 

او گفت:" هواداران می‌توانند هر کاری می‌خواهند انجام دهند. مهم ترین چیز این است که کریم موقعیت داشت و همین. امشب او گلزنی نکرد ولی مهم نیست. باید لبخند بزنیم زیرا فوتبال همین است. گاهی اوضاع آنطور که باید پیش نمی‌رود و باید صبور بود. ما از طرز تفکر هواداران عصبانی نمی‌شویم، آنها به اینجا می‌آیند که ما را تشویق کنند، مثل امروز."

زیدان سپس به تمجید از آسنسیو پرداخت و گفت:" از عملکرد او بسیار راضی ام و البته اصلا هم شگفت زده نیستم. او دو گل زد و برایش خوشحالم . نمی‌خواهم درباره یک بازیکن صحبت کنم و ترجیح می‌دهم درباره عملکرد کل تیم حرف بزنم. امیدوارم آسنسیو به همین روند ادامه دهد و گل‌های زیادی بزند.

دیدگاه‌ها