کد خبر : 1461104 | 23 شهریور 1396 ساعت 22:21 | 59.7K بازدید | 0 دیدگاه

صحبت‌های جالب کریمی در اولین تجربه روی نیمکت

شماره هشت سابق تیم ملی و پرسپولیس امروز اولین حضور رسمی خود روی نیمکت مربیگری را پشت سر گذاشت و یک تساوی را دشت کرد.

صحبت‌های جالب کریمی در اولین تجربه روی نیمکت

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی که در ابتدای فصل قرار بود به عنوان سرمربی نفت کار خود را در این تیم استارت بزند، در نهایت با 5 هفته تاخیر از جدال با گسترش فولاد روی نیمکت نشست و اولین امتیاز خود را به دست آورد. او با حضور در نشست خبری بعد از این دیدار به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.


سرمربی نفت تهران درباره این بازی و نتیجه به دست آمده گفت: امروز که اصلا در روز خیلی بدمان بودیم و من در نشست پیش از بازی هم اعلام کردم که از نظر بدنی در وضعیت بدی قرار داریم و خیلی کار داریم تا بدن‌ها را به کیفیت ایده آل مسابقات لیگ برتر برسانیم. با این حال با بدشانسی موقعیت‌هایی نیز در این بازی از دست دادیم اما در نهایت خوشحالیم که توانستیم در اولین بازی با امتیاز از زمین خارج شویم. در هفته‌های بعدی باید روی نقاط ضعف بیشتر کار کنیم تا  این دو امتیاز میزبانی را جبران کنیم.


وی در پاسخ به این سوال که اگر تمرینات نفت طی روزهای اخیر توسط درخشان تعطیل نمی‌شد آنها با شرایط بدنی بهتری به کار خود ادامه می‌دادند یا خیر گفت: آقای درخشان که واقعا کار حرفه‌ای نکردند که تیم را رها کنند و بروند. تیم 5 روز تعطیل نبود و با تعطیلات مربوط به اردوی تیم ملی 3 روز تعطیل بودند. بازیکنان ما هم ماشاالله اینقدر طرز فکر حرفه‌ای دارند که در صورت تعطیلی تمرین، بیخیال تمرینات اختصاصی می‌شوند. علاقه ای به تمرین ندارند و این مساله خیلی به ما ضربه زد و اوج آن را دیدید که از نظر بدنی امروز خیلی مشکل داشتیم. فرصتی هم برای تمرینات بدنسازی نداشتیم و اما اکنون باید  بازی‌های پیکان و سپاهان را بگذرانیم تا به تعطیلی برسیم و بتوانیم کارهای خودمان را دنبال کنیم و به شرایط مدنظر برسیم.


علی کریمی در واکنش به این سوال که مالک باشگاه حمایت لازم را داشته و این را در حرف‌هایش گفته پاسخ داد: حمایت که باید کنند و مگر قرار است حمایت نکنند؟ بازی اول بوده و شرایط تیم را همه عالم می‌دانند و کار ایشان هم همین است و غیر از این نباید کاری کنند. مدیریت وظایفش مشخص است و ما هم به عنوان مسوول فنی کار خودمان را انجام می‌دهیم. هر کس وظیفه خود را در حیطه وظایف انجام دهد، می‌تواند باعث موفقیت شود.


سرمربی جدید نفت درباره اینکه آیا روند مثبت فنی و تاکتیکی در تیمش می‌بیند تا نسبت به آینده امیدوار باشد گفت: من خودم اعتراف کردم که امروز روز بد ما بود. ما خیلی کار داریم و باید بیشتر تلاش کنیم. من در رختکن هم به بچه‌ها گفتم: خواهشا تمرکز بیشتری در تمرینات داشته باشید تا بتوانیم به شرایط ایده آل برسیم و اگر نتوانیم به مشکل بزرگی خواهیم خورد.

دیدگاه‌ها