کد خبر : 1463691 | 04 مهر 1396 ساعت 08:34 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه حمایت همه جانبه میزبان از رقیب پرسپولیس

آرزوی موفقیت نایب رئیس فدراسیون امارات برای الهلال

از لحظه ای که مشخص شد ابوظبی به عنوان محل میزبانی الهلال از قهرمان ایران در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شده، حمایت های اماراتی ها از این باشگاه آغاز شد.

به گزارش "ورزش سه"، روابط بسیار خوب سیاسی دو کشور امارات و عربستان در فوتبال هم تاثیرگذار نشان داد تا جایی که با ورود کاروان الهلال به شهر ابوظبی برای مصاف با پرسپولیس حمایت های همه جانبه و عجیب اماراتی ها از این باشگاه آن هم به عنوان کشور بی طرف کمی کفه ترازو را به سود رقیب سعودی سنگین تر کرد.

 

1243522


در شرایطی که باشگاه های اماراتی مدعی شدند امروز طرفداران خود را برای حمایت از الهلال به ورزشگاه محمد بن زائد خواهند فرستاد اظهار نظر عجیب نایب رئیس فدراسیون فوتبال این کشور هم مزید برعلت شد تا مشخص شود پرسپولیس ایران امشب در ابوظبی نه تنها باید با الهلال مبارزه کند؛ بلکه باید مقابل اتحاد شرکای خود نیز بایستد.


عبدا.. ناصر الجنیبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال امارات که برای استقبال از کاروان تیم الهلال عربستان در فرودگاه ابوظبی هم حضور یافته بود امروز در گفتگو با سایت اسپورت کا عربستان ابراز امیدواری کرد الهلال در بازی با پرسپولیس پیروز شود. او ضمن تاکید بر برادری فدراسیون‌های امارات و عربستان، حمایت همه‌جانبه خود از تیم الهلال را اعلام کرد.

دیدگاه‌ها