کد خبر : 1504322 | 22 بهمن 1396 ساعت 08:32 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی ساوتهمپتون - لیورپول

دو تیم ساوتهمپتون و لیورپول، امروز دیدار حساسی را برگزار خواهند کرد.

پیش بازی ساوتهمپتون - لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ در حال حاضر با 51 امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفته اند و هدفشان این است که بین چهار تیم برتر باقی بمانند. آنها رقبای قدرتمند و سرسختی مثل تاتنهام و آرسنال را در پشت سر خود می‌بینند که تاتنهام با پیروزی مقابل آرسنال در دیدار دیروز، توانست اختلاف امتیازی مناسب با توپ‌چی ها ایجاد کند و حالا رقیبی خطرناک برای لیورپول محسوب می‌شود. شاگردان کلوپ در 4 بازی اخیر خود، 4 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست به ثبت رسانده اند و در فرم خوبی قرار دارند و حالا با آمادگی کامل پا به این دیدار می‌گذارند.

 

 

1280009

 

 

در آن سو ساوتهمپتون با کسب 26 امتیاز ، در رده شانزدهم جدول قرار گرفته است. آنها نیز در 6 بازی اخیر خود بیشتر به تساوی دست پیدا کرده اند. در حقیقت، 4 تساوی، 1 پیروزی و 1 شکست نتیجه تلاششان در این 6 بازی بوده است. حال باید دید مقابل لیورپول، آنها چه عملکردی خواهند داشت.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای ساوتهمپتون، 1 پیروزی برای لیورپول و 2 تساوی به دست آمده که این موضوع نشان می‌دهد ساوتهمپتون چه رقیب قدرتمندی برای لیورپول است.کلاین و گومزغایبان قطعی لیورپول برای این دیدار هستند و ساوتهمپتون، چارلی آستین را در اختیار نخواهد داشت.

 

1282677

دیدگاه‌ها