کد خبر : 1548829 | 04 شهریور 1397 ساعت 09:35 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ علیه تیکی تاکا

لیورپول مربی پرتاب اوت استخدام می‌کند

لیورپول در حال استخدام یک مربی حرفه‌ای پرتاب اوت است. قرمزها ابتدا از توماس گرونمارک دانمارکی در آکادمی نوجوانان باشگاه استفاده می‌کنند و در صورت موفقیت این تجربه او را در تیم اول باشگاه به خدمت خواهند گرفت.

لیورپول مربی پرتاب اوت استخدام می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول اولین تیم انگلیسی‌ای است که اعلام کرده از این مربی پرتاب اوت دانمارکی استفاده می‌کند. گرونمارک 15 سال است برای به استادی رسیدن در پرتاب اوت دستی تلاش می‌کند. گرونمارک با استفاده از آنالیز ویدیویی به فوتبالیست‌ها بهترین نحوه‌ی ممکن برای پرتاب اوت دستی را آموزش می‌دهد به گونه‌ای که پرتاب اوت، حداکثر تاثیر را داشته باشد و در محوطه‌ی  جریمه‌ی حریف بیشترین خطر را بوجود بیاورد.


گرونمارک می‌گوید در لیگ دسته‌یک دانمارک با دو تیم کار کرده و آموزش‌های او باعث شده دو تیم مورد نظر در مجموع 20 گل بیشتر از روی پرتاب‌های اوت دستی به ثمر برسانند. با اینکه لیورپول به هیچ وجه در زمین تنها به ضربات ایستگاهی متکی نیست ولی این آمار گرونمارک بدون شک هر سرمربی تراز اولی مثل یورگن کلوپ را به فکر خواهد انداخت.


این روزها استفاده از مربیان ویژه در تیم‌های انگلیسی رایج است و گرونمارک مدعی است تیمهای فوتبال با استفاده‌ی درست از خدمات این گروه از مربیان می‌توانند تاثیرگذاری به مراتب بیشتری داشته باشند.


گرونمارک خود را بزرگترین کارشناس پرتاب اوت دنیا می‌داند. او توپ را حتی به فاصله‌ی 50متری پرتاب کرده است. بزرگترین موفقیت او سه سال پیش در باشگاه دانمارکی میتیالند بدست آمده. تیم دانمارکی‌ای که آن سال در رقابتهای لیگ اروپا حضوری موفق داشت و با پرتاب اوتهای خطرناک خود برای بسیاری از تیم‌ها دردسرساز شده بود.


گرونمارک گفت:" میتیالند نشان داد که پرتاب اوت بلند می‌تواند یک اسلحه باشد، به شرط آنکه بازیکنان بتوانند از آن با تکنیک درست، دقت و آگاهی تاکتیکی استفاده کنند. پرتاب بدون قوس اهمیت زیادی دارد چون اگر ارتفاع توپ پرتابی زیاد باشد، دفاع در مقابل آن ساده خواهد بود. اگر بازیکنی بتواند پرتاب اوت را بدون ارتفاع گرفتن توپ، و با مسافت طولانی انجام دهد، با رعایت بعضی نکات تاکتیکی، گل زدن بسیار ساده خواهد بود".

 

1330695

دیدگاه‌ها