کد خبر : 1578773 | 04 دی 1397 ساعت 11:45 | 50.2K بازدید | 0 دیدگاه

سخت شوت می زنم ؛ دو هفته دیگر کار دارم

عزت اللهی کی‌روش را دو به شک کرد

بدشانسی های ستاره کلیدی تیم ملی تمام شدنی نیست تا جایی که ممکن است کی روش در غیاب او تیمش را در مرحله گروهی به مصاف رقبا بفرستد.

عزت اللهی کی‌روش را دو به شک کرد

به گزارش "ورزش سه"، سعید عزت الهی بعد از مصدومیتی که در اردوی دو ماه گذشته تیم ملی در تهران گریبانگیرش شد هنوز نتوانسته مجوز بازگشت به تمرینات گروهی و بازی های باشگاهی را دریافت کند. این بازیکن جوان که در میانه میدان ایران نقش کلیدی برعهده دارد با وجود این که ابراز امیدواری کرده در آخرین روزهای سال 2018 تمریناتش را آغاز کند در شرایطی به اردوی ایران در دوحه پیوست که هنوز مجوز تمرین ندارد.


شرایط مبهم این بازیکن تا جایی پیش رفت که گفته شد نتایج آخرین آزمایشات و تست های پزشکی از پای مصدوم این بازیکن نشان داد دو تا سه هفته دیگر زمان نیاز است تا این بازیکن شرایط تمرین را پیدا کند و به زمین چمن بازگردد. اتفاقی که شوک بزرگی به اردوی تیم ملی و کارلوس کی روش وارد کرد چون به این ترتیب عزت الهی عملا هر سه بازی مرحله گروهی برابر یمن، ویتنام و عراق را از دست خواهد داد.


با این تفاسیر زمان بازگشت  سعید عزت الهی به کارهای تیمی و گروهی درست زمانی است که اگر در فهرست مرد پرتغالی قرار بگیرد، هیچ کمکی به ایران در سه بازی اول نخواهد کرد و باید از روی سکوها شاهد تلاش سایر ملی پوشان ایران باشد. اتفاقی که ممکن است زمینه کنار رفتن او از فهرست نهایی تیم ملی را نیز فراهم کند چون ریسک سرمایه گذاری روی این بازیکن مصدوم آن هم در تورنمنتی فشرده مثل جام ملت ها که هفت بازی متوالی تا قهرمانی زمان می برد کمی برای کی روش سنگین خواهد بود.
سعید عزت اللهی خود در ارتباط با آخرین وضعیتش به خبرگزاری فارس گفت:« هشت هفته مداوم تحت درمان بودم و تمرینات زیادی برای بهبودی انجام دادم.در این مدت در باشگاه ردینگ  به درمان پرداختم و حالا هم در اردوی تیم ملی حضور دارم. در این 8 هفته خیلی کار کردم ولی تاندون هایم هنوز شل است و سخت می توانم شوت بزنم،2 هفته دیگر هم باید کار کنم و شاید اگر بخواهم به بازی ها برسم ممکن است 2 بازی اول را از دست بدهم. البته همه چیز با نظر کی روش خواهد بود».


این اتفاق در حالی علنی شد که تا 24 ساعت آینده کارلوس کی روش و دستیارانش در کادر فنی تیم ملی ایران باید فهرست نهایی و 23 نفره خود را انتخاب و معرفی کنند. ساعات و دقایقی دشوار و تعیین کننده برای مرد پرتغالی که نه تنها با بحران مصدومیت عزت الهی که با شرایطی مشابه برای جهانبخش و قلی زاده نیز روبرو است. کی روش که خوب می داند در جام ملت های آسیا نیاز به بازیکنانی آماده و سرحال دارد نه مصدوم برای انتخاب سه ستاره مصدوم در فهرست نهایی خود با تردیدهای زیادی روبرو است و برای بسیاری این سئوال پیش آمده که کارلوس چگونه از این پیچ انتخابی سرنوشت ساز عبور خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها