کد خبر : 1652009 | 06 آذر 1398 ساعت 09:40 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت سیمئونه از ضعف بازیکنانش در گلزنی

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید از باخت تیمش مقابل یوونتوس به شدت عصبانی بود. دومین باخت پیاپی اتلتیکو در اروپا که می‌تواند برای این تیم گران تمام شود.

عصبانیت سیمئونه از ضعف بازیکنانش در گلزنی

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید دیشب در لیگ قهرمانان اروپا در شهر تورین و در ورزشگاه خانگی یوونتوس به مصاف این تیم ایتالیایی رفت و در نهایت با تک‌گلی که در دقیقه 45+2 از پائولو دیبالا دریافت کرد این بازی را با نتیجه 1-0 به حریف واگذار کرد. اتلتیکو مادرید با این شکست از صعود به مرحله بعدی بازماند و دیگو سیمئونه بعد از بازی گفت اتلتیکو و او از این شکست بسیار عصبانی هستند.

 

1454198

 

سیمئونه در پایان بازی گفت:" ما امشب مقابل تیم بزرگی بازی کردیم و این اتفاق در هر بازی‌ای می‌‌افتد. ولی مساله این است که ما هنوز در زمان تمام کردن کار و به ثمر رساندن گل فاقد دقت بوده و به اندازه کافی زهردار نیستیم و نمی‌توانیم کاری کنیم که از تلاش‌مان برای رساندن توپ تا مقابل دروازه حریف نتیجه بگیریم".

 

سرمربی آرژانتینی اتلتیکو در ادامه گفت:" ما موقعیت‌های گلزنی خلق کردیم و هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم فرصت داشتیم. ویتولو و آلوارو موراتا خوب بازی کردند و فلیپه هم یک بازی فوق‌العاده را پشت سر گذاشت. اینکه می‌توانیم فرصت گلزنی خلق کنیم خبر خوبی است چون دیر یا زود آنها را به گل تبدیل خواهیم کرد. ولی این به صبر و کار و تلاش زیاد نیاز دارد. ما برای تبدیل کردن این فرصتها به پیروزی، به تلاش بیشتر و پشتکار بیشتر نیاز داریم".

 

دیدگاه‌ها