کد خبر : 1656257 | 26 آذر 1398 ساعت 10:52 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

سهرابیان راهی تایلند شد

علیرضا سهرابیان رئیس و کتایون اشرف نایب رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی با هدف حضور در کنگره کنفدراسیون کانوئینگ آسیا عازم تایلند شدند.

سهرابیان راهی تایلند شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، نوزدهمین کنگره عمومی کنفدراسیون کانوئینگ آسیا به میزبانی تایلند برگزار می شود که علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی برای حضور در اجلاس راهی این کشور شد.

 

کتایون اشرف نائب رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی نیز به عنوان عضو کمیته اسلالوم در این سفر حضور دارد.

 

طبق برنامه ریزی کنفدراسیون کانوئینگ آسیا قرار است در این اجلاس رئیس، نواب رئیس، دبیرکل و نمایندگان قاره ای گزارش های خود را به اعضا ارائه دهند.

 

تغییر اساسنامه کنفدراسیون قایقرانی آسیا، برنامه ریزی برای بازیهای آسیایی 2022 هانگژو، انتخاب میزبانان رویدادهای بین المللی پیش رو و همچنین انتخابات کنفدراسیون قایقرانی آسیا برای تعیین 3 نائب رئیس و دبیرکل این تشکیلات اهم برنامه های مجمع نوزدهم است.

 

در این اجلاس احمد دنیامالی عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی قایقرانی و نائب رئیس کنفدراسیون آسیا حضور دارد و برای پست نائب رئیسی نامزد است.

 

حسن تیمورتاش رئیس کمیته پاراکانو و مسعود مهدوی نیا عضو کمیته آبهای آرام کنفدراسیون کانوئینگ آسیا نیز در کنگره سالیانه ACC در تایلند حضور دارند.

 

دیدگاه‌ها