کد خبر : 1658304 | 06 دی 1398 ساعت 09:20 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: علاقه‌ای به صحبت درباره قهرمانی زودرس نداریم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول بعد از پیروزی 4-0 تیمش مقابل لستر از پاسخ به سوالات درباره قطعی شدن قهرمانی لیورپول در فصل جاری خودداری کرد و گفت به این صحبتها علاقه‌ای ندارد.

کلوپ: علاقه‌ای به صحبت درباره قهرمانی زودرس نداریم

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول بعد از آنکه تیمش دیشب در بازی مقابل لستر، تیم دوم جدول لیگ برتر جزیره با نتیجه قاطع 4-0 به پیروزی رسید تا با اختلاف 13 امتیازی با نزدیک‌ترین تعقیب‌‌کننده‌اش در صدر جدول بایستد، گفت به صحبتها درباره اینکه قهرمانی لیورپول در لیگ برتر دیگر قطعی شده توجهی نمی‌کند و علاقه‌ای به حرف زدن در این باره ندارد.

 

لیورپول در حالی با اختلاف 13 امتیازی با لستر در صدر جدول قرار دارد که منچسترسیتی می‌تواند امروز با پیروزی مقابل لستر اختلافش با این تیم را به یازده امتیاز کاهش داده و به جای لستر به رتبه دوم جدول صعود کند.

 

1464161

 

با اینکه لیورپول حالا نامزد اصلی قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر به حساب می‌آید و می‌تواند بعد از سی سال قهرمانی در انگلیس را جشن بگیرد ولی کلوپ بعد از بازی گفت هنوز بخش قابل توجهی از فصل باقی مانده و صحبت کردن در این باره زودهنگام است.

 

کلوپ در مصاحبه با خبرنگاران گفت:" راستش را بخواهید من به صحبت کردن درباره اینکه رقابت در صدر جدول تمام شده و قهرمانی ما قطعی است هیچ علاقه‌ای ندارم. بازی امشب بازی خوبی بود. ما با قدرت بازی را تمام کردیم و گلهای فوق‌العاده‌ای زدیم. ولی ما به این حرفها گوش نمی‌دهیم و تمرکزمان فقط به بازی بعدی است".

 

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" ما هنوز برای بهتر شدن جا داریم. ما می‌توانیم بازی‌ها را بهتر مدیریت کنیم. عملکرد دفاعی ما به خصوص در نیمه اول می‌تواند بهتر باشد. ولی حالا می‌توانیم از این برد فوق‌العاده لذت ببریم و از فردا کارمان را دوباره شروع خواهیم کرد".

 

دیدگاه‌ها