کد خبر : 1660525 | 17 دی 1398 ساعت 16:40 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

فجرسپاسی شیراز 1 آلومینیوم اراک 2

لیگ یک/ افتتاحیه سه امتیازی برای رسول پاشا

تیم آلومینیوم اراک در هفته قبل رسول خطیبی را به عنوان سرمربی جدید روی نیمکت خود نشانده بود در دیدار امروز توانست برابر حریف سرسخت خود به برتری برسد.

لیگ یک/ افتتاحیه سه امتیازی برای رسول پاشا

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهم ترین بازی های برگزار شده امروز در لیگ دسته اول به دیدار دو تیم فجرسپاسی شیراز و آلومینیوم اراک بر می گشت. دیداری که در نهایت با پیروزی تیم اراکی به پایان رسید.

 

شاگردان داود مهابادی که این هفته ها یکی از نامزدهای صعود به لیگ برتر محسوب می شوند برای دیدار خانگی امروز خود نیز به دنبال برتری بودند و اتفاقا گل اول بازی را هم آنها به ثمر رساندند. در حالی که تنها چند دقیقه تا پایان نیمه اول باقی مانده بود محمدحسین کریم زاده در دقیقه 37 موفق شد اولین گل این بازی را به ثمر برساند تا نیمه اول در نهایت با پیروزی تیم شیرازی به پایان برسد.

 

پس از آغاز نیمه دوم اراکی ها توانستند نبض بازی را در دست بگیرند و در نهایت با فشاری که به دروازه حریف وارد کردند و در نهایت توانستند در دقیقه 55 و توسط ابوالفضل عکاشه اولین گل بازی را به ثمر برسانند. آنها پس از این گل باز هم به سوی دروازه حریف هجوم می بردند و در نهایت توانستند برای دومین بار دروازه تیم شیرازی ها را باز کنند. گل دوم شاگردان رسول خطیبی که برای اولین بار روی نیمکت تیم جدید می نشست در دقیقه 68 و توسط سعید خردمند به ثمر رسید و البته نتیجه به دست آمده تا آخرین دقیقه بازی حفظ شد تا در نهایت اراکی ها بتوانند با پیروزی برابر تیم بالانشین فجرسپاسی سه امتیاز شیرین به دست بیاورند.

 

حالا رسول خطیبی که پیش از این و از ابتدای لیگ برتر دوره نوزدهم روی نیمکت ماشین سازی تبریز هم نتایج خوبی به دست آورده بود در نهایت پس از جدایی از تبریزی ها راهی اراک و تیم آلومینیوم شد و امروز نیز توانست در اولین دیداری که روی نیمکت تیم جدیدش می نشست سه امتیاز با ارزش به دست بیاورد. رسول پاشا که فقط ۴ روز از حضورش در تیم آلومینیوم می گذرد، توانست در‌مدت کم حضورش تاثیر زیادی روی این تیم بگذارد و بازی بزرگ و شش امتیازی را در مقابل تیم صدرنشین یعنی تیم فجر سپاسی شیراز به پیروزی برسد. حالا آلومینیومی ها پس از حضور آقا رسول و کسب سه امتیاز شیرین در بازی امروز توانستند خود را 29 امتیازی کنند و خودشان را به جمع مدعیان صعود برسانند.

 

در سوی دیگر اما در حالی که شیرازی ها برای حضور در صدر جدول نیاز مبرم به سه امتیاز این بازی مهم داشتند در نهایت نتوانستند کاری از پیش ببرند تا همچنان 33 امتیازی باقی بمانند و با توجه به نتایج دیگر رقابت ها با تفاضل گل پایین تر  به رده چهارم جدول رده بندی نزول کنند. فجری ها یکی از مهم ترین تیم های حاضر در لیگ دسته اول محسوب می شوند که به عنوان یکی از شانس های اصلی صعود به لیگ برتر محسوب می شوند.

دیدگاه‌ها