کد خبر : 1660557 | 17 دی 1398 ساعت 21:02 | 34.9K بازدید | 0 دیدگاه

با اضافه شدن دو گزینه تازه وارد؛

استیلی مدافع چپ و راستش را شناخت (عکس)

به نظر می رسد متین کریم زاده و مجتبی نجاریان، انتخاب های اول حمید استیلی برای بازی در دو پست مهم دفاع چپ و راست (فول بک های) هستند.

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام لیست نهایی تیم ملی امید برای حضور در رقابت های مقدماتی المپیک 2020 توکیو، مهران درخشان مهر و متین کریم زاده به عنوان دو مدافع چپ و حسین ساکی و مجتبی نجاریان در پست دفاع راست به فهرست 23 نفره راه پیدا کردند تا مسئولیت مهمی به آنها سپرده شود.


در مرحله اول مقدماتی المپیک که در روزهای آغازین فروردین ماه 1398 برگزار شد، محمد مسلمی پور و محمد آقاجان پور به ترتیب در پست دفاع چپ و راست بازیکنان اصلی تیم کرانچار بودند، ولی آقاجان پور بازیکن تیم شهر خودرو چند هفته پیش به دلیل مصدومیت شانس حضور در رقابت های قهرمانی زیر 23 ساله های آسیا را از دست داد و مسلمی پور هم در نهایت از لیست تیم خط خورد تا فرصت به سایر بازیکنان برسد.

 

1467613


استیلی در آخرین دیدار دوستانه تیم ملی امید که در کمپ اسپایر مقابل قطر برگزار شد، از مجتبی نجاریان که این روزها خود را به ترکیب اصلی فولادخوزستان رسانده، در پست دفاع راست استفاده کرد و متین کریم زاده که پدیده تیم پارس جنوبی جم در نیم فصل بود هم در پست دفاع چپ استفاده شد و حالا به نظر می رسد که اعتماد سرمربی و کادر فنی به این دو بازیکن ادامه دار خواهد بود.

 

1467612


البته نگاهی به آمار این دو بازیکن نشان می دهد که نجاریان در طول نیم فصل اول تنها 5 مرتبه (445 دقیقه) و کریم زاده 9 مرتبه (479 دقیقه) برای تیم هایشان بازی کرده اند؛ با این حال نکته خوش بینانه اینکه هر دو بازیکن با فرم خوبی به رقابت های مقدماتی المپیک رسیده اند و همین می تواند برگ برنده تیم استیلی در کناره های زمین باشد.

 

1467611

 

عکس ها از سهیل سعادتمندی

دیدگاه‌ها