کد خبر : 1672056 | 13 اسفند 1398 ساعت 17:35 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

اشمایکل:

سولسشر نمی تواند وعده کسب سهمیه بدهد

اسطوره دانمارکی منچستریونایتد سیاست اوله گنار سولسشر سرمربی شیاطین سرخ در نشست های خبری را منطقی عنوان کرد.

سولسشر نمی تواند وعده کسب سهمیه بدهد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد با تنها سه امتیاز کمتر از چلسی تیم پنجم جدول لیگ برتر است؛ با این حال اوله گنار سولسشر در کنفرانس های خبری به هواداران وعده کسب سهمیه لیگ قهرمانان را نمی دهد. با توجه به محرومیت سیتی از حضور در دو دوره آتی لیگ قهرمانان، یونایتد با حفظ رتبه پنجم هم می تواند فصل بعد در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد اما ممکن است حکم سیتی در فرجام خواهی شکسته شود و به همین دلیل یونایتد در تلاش برای رسیدن به رتبه چهارم است.

یونایتد البته با قهرمانی در لیگ اروپا هم می تواند سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد. این تیم توانسته به یک هشتم نهایی لیگ اروپا برسد و باید به مصاف لاسک اتریش برود.

 

 

1483086

 

 

پیتر اشمایکل در حمایت از سولسشر به "Premier League Productions" گفت: «سولسشر سعی نمی کند در نشست هایش وارد بحث لیگ قهرمانان شود. او نمی خواهد وعده های غیرواقعی به هواداران بدهد و من این کار او را ستایش می کنم چرا که کاملا منطقی است. البته که سولسشر و همه اعضای باشگاه سعی در کسب سهمیه دارند ولی به خوبی می دانند که تیم های دیگری هم در تلاش برای سهمیه هستند و نباید از حالا وعده قطعی برای رسیدن به سهمیه را عنوان کرد.»

 

اشمایکل ادامه داد: «سولسشر ابایی از میدان دادن به جوانان ندارد. او بازیکنانی 18 تا 20 ساله را در ترکیب قرار می دهد که به مرور زمان با تجربه تر خواهند شد. او یونایتد را به تیمی جوان تبدیل کرده و همین تیم، فصل بعد می تواند کارهای بزرگتری انجام دهد. 10 بازی دیگر در پیش است که یکی از آنها دربی و بازی برابر سیتی است. من خوشبینم که فصل بعد بتوانیم در لیگ قهرمانان حاضر باشیم.»

 

 

1475342

 

دیدگاه‌ها