کد خبر : 1672436 | 15 اسفند 1398 ساعت 23:25 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره اتلتیکو: بدون هیچ ترسی پا به آنفیلد می گذاریم

کوکه، ستاره اسپانیایی اتلتیکو مادرید، معتقد است که این تیم نباید با فکر دفاع کردن صرف در بازی برگشت مقابل لیورپول به میدان برود.

ستاره اتلتیکو: بدون هیچ ترسی پا به آنفیلد می گذاریم

به گزارش "ورزش سه"، از هفته آینده رقابت های لیگ قهرمانان اروپا از سر گرفته خواهد شد و در یکی از مهم ترین دیدارهای دور برگشت لیورپول و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه آنفیلد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

دیدار رفت دو تیم لیورپول و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه وندا متروپولیتانو مادرید با یک گل به سود روخی بلانکو پایان یافته بود؛ موضوعی که این تیم را به حذف لیورپول قدرتمند و صعود به مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ امیدوار کرده است. از سمت دیگر فرم نه چندان خوب قرمزهای آنفیلد طی یکی دو هفته گذشته می تواند امیدواری بیش تری را برای تیم دیگو سیمئونه به همراه داشته باشد.

 

 

1483562

 

 

ستاره خط میانی اتلتیکو مادرید معتقد است که این تیم نباید با فکر دفاع کردن محض پا به آنفیلد بگذارد. کوکه در این باره گفت: " مرحله برگشت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. ما بدون هیچ ترسی پا به آنفیلد خواهیم گذاشت و برای پیروزی محکوم به جنگیدن هستیم.

 

نباید مقابل لیورپول تنها به دفاع کردن فکر کنیم چرا که در این صورت اتفاقات بازی فصل گذشته مقابل یووه تکرار خواهد شد. یوونتوس در آن بازی با جنگندگی بسیار بالا ظاهر شد و ما نتوانستیم کاری از پیش ببریم. ما باید از بازی سال گذشته مان مقابل یوونتوس درس بگیریم."

دیدگاه‌ها