کد خبر : 1674330 | 27 اسفند 1398 ساعت 12:45 | 30.6K بازدید | 0 دیدگاه

دو مشتری بزرگ برای کاپیتان تاتنهام؛ رئال و یووه

به گزارش روزنامه اسپانیایی آ اس، دو باشگاه یوونتوس و رئال مادرید برای جذب هری کین، کاپیتان تاتنهام در تابستانی آتی با هم رقابت خواهند کرد.

دو مشتری بزرگ برای کاپیتان تاتنهام؛ رئال و یووه

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی آ اس امروز در گزارشی مدعی شد دو باشگاه رئال مادرید و یوونتوس هری کین، مهاجم گلزن و کاپیتان تاتنهام را به عنوان یکی از مهمترین هدف‌های نقل و انتقالاتی خود در تابستان آتی در نظر گرفته و قصد دارند برای جذب او رقابتی سرسختانه را آغاز کنند.

 

1486165

 

این در حالی است که هری کین از روز اول سال نوی میلادی به دلیل پاره شدن عضله همسترینگ نتوانسته برای تاتنهام بازی کند. او البته هفته گذشته برای اولین بار به تمرین تاتنهام بازگشت و به تنهایی در کنار سایر بازیکنان تیم تمرین کرد.

 

قرارداد فعلی کین با تاتنهام تا سال 2024 ادامه دارد ولی او اخیرا با اخبار و شایعات زیادی درباره انتقالش به دیگر باشگاه‌های بزرگ اروپایی مواجه بوده است. هری کین تا پیش از مصدوم شدنش در این فصل موفق شده بود در رقابت های مختلف برای اسپرز در 25 بازی 17 گل به ثمر برساند.

 

1486166

 

هری کین روی هم‌ رفته از زمانی که پیراهن تاتنهاهم را به تن کرده برای این تیم 278 بازی انجام داده و 181 گل به ثمر رسانده و به این ترتیب یکی از اسطوره‌های این باشگاه لندنی به حساب می‌آید. هری کین با اینکه به عنوان یکی از بهترین مهاجمین حال حاضر دنیا شناخته می‌شود ولی تا کنون با تاتنهام موفق به فتح جام نشده و شاید به همین دلیل راضی شود که باشگاه محبوبش را ترک کرده و راهی رئال یا یوونتوس شود.

 

دیدگاه‌ها