کد خبر : 1678067 | 24 فروردين 1399 ساعت 14:26 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

مسوول کمیته خصوصی سازی وزارت ورزش

خصوصی سازی سرخابی‌ها طبق تکلیف انجام می‌شود

خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس این بار با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گرفته و باید دید در نهایت دولت این موضوع را تحقق خواهد بخشید یا خیر.

خصوصی سازی سرخابی‌ها طبق تکلیف انجام می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، افشین داوری مسوول کمیته خصوصی سازی وزارت ورزش با اعلام اینکه خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس با شدت در حال پیگیری است نسبت به شایعات مربوط به عدم تحقق این موضوع واکنش نشان داد.


وی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: برای خصوصی سازی این دو باشگاه باید اقدام شود. امیدوارم هر چه زودتر این بحث مشخص و این موضوع انجام شود.

 

مسوول کمیته خصوصی سازی در پاسخ به اینکه آیا این موضوع نهایی خواهد شد یا همانند گذشته با همین صحبت‌ها و جلسات به نتیجه نمی‌رسد پاسخ داد: خصوصی سازی یک تکلیف است و این تکلیف قانونی ابلاغ شده و مقام عالی وزارت هم دستور داده و کارهای آن خوب پیش می‌رود. به نظر می رسد بهتر است از آقای تقی زاده که مسوولیت این ستاد را برعهده دارد پرسش شود.

 

داوری در واکنش به این موضوع که او اعلام کرده قیمت گذاری نشده اما سازمان خصوصی سازی از اعلام قیمت آن خبر داده اینطور گفت: امکان دارد. بحث ورزشی و مسائل فنی ان برعهده ماست و بحث قیمت گذاری و اقتصادی و افزایش سرمایه با دوستان بورس است و بنابراین بهتر است با مجموعه خصوصی سازی، بورس و فرابوس و ... پرسش شود.

 

وی در خصوص اینکه درودگر مدعی شده این دو باشگاه در سال 99 هم خصوصی سازی نخواهند شد گفت: من صحبت های دوستان را نشنیدم. خیلی صحبت ها انجام می شود و تنها عرض بنده این است که این موضوع قانون و تکلیف است و باید انجام شود.

دیدگاه‌ها