کد خبر : 1678409 | 26 فروردين 1399 ساعت 11:50 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

توکیو شاید آخرین فرصتم باشد

ایلدیم: تنها هدف و آرزویم طلای المپیک است

دارنده مدال های برنز کشتی فرنگی المپیک و جهان گفت: تنها هدف و آرزوی من کسب مدال طلای المپیک است.

ایلدیم: تنها هدف و آرزویم طلای المپیک است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، جنگ ایلدیم درباره شرایط این روزهایش اظهار داشت: در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا باید در خانه بمانیم و مجبور هستیم که تمرینات خود را به صورت انفرادی پیگیری کنیم. البته انجام ورزش در خانه برای ورزشکاران حرفه ای با دشواری هایی همراه است، چرا که نیاز به انجام حدود 5 ساعت تمرین در روز را دارند.

 

ملی پوش وزن 97 کیلوگرم تیم کشتی فرنگی ترکیه تصریح کرد: بهرحال سلامت انسان از هرچیزی بالاتر است و ما کار درست را انجام می دهیم که در خانه می مانیم و فرصتی پیش آمده که بیشتر در کنار خانواده خود باشیم چراکه حدود نیمی از سال را به دلیل اردوها و مسابقات از آن ها دور بودیم.

 

وی افزود: می توانم برای پسر 6 ساله و دختر 5/3 ماهه خود وقت بیشتری را بگذارم، سال های قبل نتوانستم وقت زیادی برای پسرم بگذارم و دیدن بزرگ شدن دختر نوزادم بسیار خوشایند است.

 

ایلدیم در مورد تعویق المپیک 2020 توکیو گفت: آرزویم قهرمانی در المپیک است و برای این مسابقات بسیار تلاش و تمرین کردم. بازی های المپیک توکیو سال آینده برگزار می شود و این برای من بسیار مهم است که در آنجا می توانم یک مدال طلا کسب کنم و بسیار برای حضور در آن مشتاقم. زمان خوبی وجود دارد که بتوانم نواقص خود را برطرف کنم و قهرمان المپیک شوم.

 

این کشتی گیر 34 ساله با بیان اینکه المپیک توکیو آخرین فرصت او محسوب می شود، اظهار داشت: ممکن است نتوانم در المپیک 2024 شرکت کنم و بنابراین حضور در المپیک توکیو برایم مهم است. فکر می کنم اوج کار خود را در آنجا تجربه خواهم کرد و این سومین تجربه المپیک من خواهد بود. من در المپیک قبلی مدال برنز را کسب کردم و نامم به نام مرد برنزی المپیک شناخته می شود، می خواهم قبل از خداحافظی از کشتی مدال برنز را به طلا تبدیل کنم و از نظر روانی و بلوغ قادر به انجام این کار هستم. "تنها هدف و آرزوی من طلای المپیک است."

 

وی در مورد شیوع ویروس کرونا در جهان گفت: اگر در خانه بمانیم در مدت کوتاهی می توانیم از پس آن برآییم. هیچ چیز مهمتر از سلامتی عزیزانمان نیست و من می خواهم که فاصله اجتماعی رعایت شود. کوچکترین رفتار و بی دقتی ما می تواند برای زندگی دیگران هزینه داشته باشد. ماندن در خانه کاری است که دیگر کشورهای درگیر با این ویروس انجام می دهند و فکر می کنم که مردم کشورم نیز از این موضوع آگاهی دارند.

دیدگاه‌ها