کد خبر : 1678842 | 28 فروردين 1399 ساعت 13:45 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

مشکل بزرگ خرید هالند برای رئال: کریم بنزما

آ اس می‌گوید انتقال ارلینگ هالند پدیده نروژی دورتموند به رئال مادرید به سرنوشت کریم بنزما مهاجم بزرگ این تیم بستگی خواهد داشت.

مشکل بزرگ خرید هالند برای رئال: کریم بنزما

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام روزنامه اسپانیایی آ اس، هر نوع اقدام باشگاه رئال مادرید برای جذب ارلینگ هالند، پدیده نروژی باشگاه بوروسیا دورتموند منوط به شرایط و سرنوشت کریم بنزما، گلزن فرانسوی رئال خواهد بود.

 

1491188

 

هالند در سالهای اخیر با درخشش در مقابل دروازه حریفان نام خود را به عنوان یکی از بهترین گلزنان جوان دنیا مطرح کرده و حالا مورد توجه باشگاه‌های بزرگ دنیا و از جمله رئال قرار گرفته. ولی بر اساس گزارش آ اس، ورود هالند به مادرید در وهله اول بستگی به یک شخص خواهد داشت: کریم بنزما.

 

1491187

 

بنزما در حال حاضر دست‌کم تا پایان سال 2022 با رئال قرارداد دارد و با توجه به اینکه بعد از جدایی کریستیانو رونالدو از رئال، بنزما در این تیم کیفیتی بالاتر از خود به نمایش گذاشته، کنار گذاشتن او از ترکیب فیکس یازده نفره توسط زیدان در شرایط فعلی بسیار بعید به نظر می‌رسد.

 

بنزما در فصل جاری 24 درصد کل گلهای رئال مادرید را به تنهایی رسانده. این درصد او در فصل گذشته هم 30 درصد کل گلهای رئال بوده. این در حالی است که در فصلهای قبلی که کریستیانو رونالدو در رئال حضور داشت درصد گلزنی بنزما هشت و ده درصد بوده. این نشان می‌دهد که او در غیاب ستاره بزرگ پرتغالی بار دیگر خود را به عنوان یکی از استوانه‌های رئال مطرح کرده است.

 

1491186

 

آ اس می‌گوید خرید هالند برای زیدان مشکل‌ساز خواهد بود چرا که پدیده نروژی در برنابئو باید خود را با سیستمی تطبیق بدهد که کریم بنزما به آن عادت کرده و هر گونه تلاش زیدان برای دستکاری در این سیستم می‌تواند تبعات منفی شدیدی داشته باشد.

 

دیدگاه‌ها