کد خبر : 1679556 | 01 اردیبهشت 1399 ساعت 16:37 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای بیلد:

رئال هم به صف مشتریان ستاره بایرن پیوست

نام دیوید آلابا ستاره اتریشی بایرن مونیخ به فهرست خرید تابستانی رئال مادرید اضافه شده است.

رئال هم به صف مشتریان ستاره بایرن پیوست

به گزارش "ورزش سه"، نام دیوید آلابا در سال های اخیر بیشتر در کنار نام باشگاه بارسلونا شنیده شده است. مدافع چپ بایرن مونیخ مدت هاست که مورد علاقه بارسا قرار دارد اما سه سال پیش در حالی که به نظر می رسید او به باشگاه کاتالان نزدیک شده، قراردادش را تمدید کرد.

 

 

1389354

 

 

امروز نشریه بیلد ادعا کرد که پس از به بن بست رسیدن مذاکرات تمدید آلابا با بایرن مونیخ، رئال مادرید خواهان مذاکره برای انتقال ستاره اتریشی شده است. آلابا 27 ساله بی میل نیست که پس از سال ها بازی برای بایرن، لالیگا را نیز تجربه کند و در اسپانیا تنها پیراهن بارسا یا رئال مادرید را به تن خواهد کرد.

 

بیلد نوشته است که مشکل بزرگ زین الدین زیدان که سخت به بازی آلابا علاقه مند است، سیاست باشگاه رئال در قبال پرداخت دستمزدهاست. در رئال سقف خاصی برای دستمزدها وجود دارد و احتمالا باشگاه مادریدی از پرداخت دستمزد مورد درخواست آلابا خودداری خواهد کرد. اتفاقی که باعث شد تابستان گذشته انتقال پوگبا نیز ناکام بماند. به اینها باید رقم انتقال بالای آلابا از بایرن را هم اضافه کرد.

 

باشگاه مونیخی در حال حاضر قصد دارد تمدید قرارداد مانوئل نویر را به سرانجام برساند و سپس به آلابا فکر خواهد کرد. قضیه تمدید نویر، حواشی فراوانی داشته و بایرن از این شرایط کاملا ناراضی است.

 

 

1466908

 

دیدگاه‌ها