کد خبر : 1680854 | 08 اردیبهشت 1399 ساعت 22:50 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

استقبال ستاره رئال مادرید از دوران قرنطینه!

رافائل واران، مدافع فرانسوی رئال مادرید در مورد برنامه ریزی بازی های پیش رو صحبت کرد.

استقبال ستاره رئال مادرید از دوران قرنطینه!


به گرارش "ورزش سه"، با توجه به تعویق رقابت های یورو 2020 و احتمال آغاز دیرهنگام فصل بعدی، به نظر می رسد برنامه ریزی فشرده ای پیش روی ستاره های دنیای فوتبال طی یک سال آتی خواهد بود. رافائل واران ضمن استقبال از شرایط قرنطینه مدعی شد امیدوار است تصمیم گیرندگان شرایط بازیکنان برای برنامه ریزی را در نظر بگیرند.

 

رافائل واران گفت: "ما باید با این شرایط سازگار شویم. ما پیش از این نیز برنامه شلوغی داشتیم. امیدوارم مدیران اطمینان حاصل کنند که این برنامه برای بازیکنان قابل انجام بوده و غیرممکن نیست. ما می خواهیم ببینیم چه زمانی می توانیم به سر کار بازگشته، در تمرینات به حضور یافته و بازی کنیم. ما آنچه پیش رویمان خواهد بود را انجام خواهیم داد. برنامه ریزی پیش رو دشوار است، ما روز به روز شاهد آن هستیم."

 

1490573

 

رافائل واران همچنین در مورد دوران قرنطینه گفت: "بودن در خانه یک لذت است، نه محدودیت. شرایط متفاوت است، اما ما باید خودمان را انطباق دهیم. من کمی تمرینات فیزیکی انجام داده و حالا قدرتمندتر از همیشه هستم.

 

ما به خصوص روی مواردی کار می کنیم که در طول فصل فرصت کار در مورد آنها نداریم، نقاط خاصی از بدن، نقاط ضعف. وقتی اتفاقاتی از این قبیل برای ما رخ می دهد، ما باید به جلو حرکت کنیم نه اینکه به حواشی بپردازیم."

دیدگاه‌ها