کد خبر : 1682391 | 17 اردیبهشت 1399 ساعت 15:31 | 88.9K بازدید | 3 دیدگاه

خشم نشریه کاتالان از گلر رئال

حمله بی‌رحمانه به کورتوا؛ چرا خفه نمی شوی؟ (عکس)

اظهارنظر روز گذشته تیبو کورتوا باعث شده تا نشریه کاتالان در شماره امروز خود، از عجیب ترین تیتر ممکن بر علیه او استفاده کند.

حمله بی‌رحمانه به کورتوا؛ چرا خفه نمی شوی؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آینده لالیگای 20-2019 در هاله ای از ابهام قرار دارد. تمام تلاش ها بر این است که 11 هفته باقیمانده از تیرماه به انجام برسند تا سرنوشت قهرمان و تیم های سقوط کننده در زمین مشخص شود. همچنین تکلیف تیم هایی که سهمیه اروپایی کسب کرده اند نیز به شکل منصفانه ای مشخص خواهد شد.

 

 

1494833

 

 

پس از 27 هفته بارسلونا با دو امتیاز بیشتر از رئال صدرنشین است؛ در حالی که کهکشانی ها در هفته 26 و با پیروزی 2-0 بر بارسا به صدر جدول رسیده بودند ولی شکست 2-1 در زمین بتیس همه ی معادلات را به هم زد و بارسا با برتری 1-0 خانگی مقابل سوسیداد، صدر را پس گرفت.

اگر فصل ناتمام بماند، این احتمال بالاست که بارسا به عنوان تیم قهرمان مشخص شود و البته شاید به سبک لیگ هلند، تیمی به عنوان قهرمان معرفی نشود.

 

 

1494701

 

 

تیبو کورتوا سنگربان رئال در مصاحبه روز گذشته خود با تی وی پوبلیکای بلژیک و در واکنش به احتمال قهرمان اعلام شدن بارسلونا گفت:« تنها دو امتیاز با بارسلونا اختلاف داریم و می توانیم قهرمان شویم. اگر فصل نیمه تمام بماند و بارسا را قهرمان اعلام کنند، یک بدشانسی محض برای ما و تصمیمی کاملا ناعادلانه خواهد بود. دو بار با بارسا بازی کردیم. یک بار در نوکمپ تساوی بدون گل و در بازی برگشت نیز با دو گل در برنابئو شکست شان دادیم تا ثابت شود برتر از آنها هستیم.

در مورد لیورپول داستان متفاوت است. آنها آنقدر با تیم دوم فاصله امتیازی دارند که قهرمانی شان قطعی است ولی در لالیگا اختلاف ما و بارسلونا تنها دو امتیاز است

از نظر من لالیگا باید ادامه پیدا کند و یازده هفته پایانی به انجام برسند ولی قطعا سلامتی در درجه اول اهمیت قرار دارد. باید پروتکل های ایمنی و بهداشتی را رعایت کنیم تا با سلامتی 100 درصد به بازی ها برگردیم. می توان نشانه ای نداشت ولی ناقل بود و به همین دلیل باید بسیار مراقب باشیم. شاید خطر ابتلا در صورت ادامه بازی ها وجود داشته باشد و باید این را هم لحاظ کرد ولی واقعا دوست دارم لالیگا دوباره شروع شود.»

 

در پی این اظهارنظر، کیکه ستین سرمربی بارسا پاسخ داد که اگر فصل نیمه تمام بماند، منطقی این خواهد بود که بارسا که بیشترین امتیاز را کسب کرده قهرمان اعلام شود:« من دوست ندارم عنوان قهرمانی اینطور به ما تعلق بگیرد. عقل سلیم می‌گوید اگر این فصل نتواند ادامه پیدا کند، جدول همینطور که الان هست باقی بماند و ما قهرمان اعلام شویم؛ ولی واقعیت این است که همه می‌خواهند لیگ به پایان برسد و ما با انجام همه بازی‌هایمان در آن به پیروزی برسیم، درست مثل لیگ قهرمانان.»

 

 

1494831

 

 

نشریه دیاریو اسپورت نزدیک به باشگاه بارسلونا که اغلب مواضعی رادیکال بر علیه رئال مادرید می گیرد، برای شماره امروز خود از تیتر تند:« چرا دهانت را نمی بندی؟» بر علیه تیبو کورتوا استفاده کرده است. روی جلد این نشریه همچنین اظهار نظر کیکه ستین علیه کورتوا نیز کار شده است.

اسپورت معتقد است که تیبو کورتوا در مقامی نیست که بخواهد برای لالیگا تعیین تکلیف کند و اظهار نظر او مبنی بر غیرمنصفانه بودن قهرمانی بارسا نیز کاملا نادرست است. از نگاه اسپورت، اظهارنظر کورتوا را می توان با یکی از سوتی های هر از چندگاهی این دروازه بان در درون زمین مقایسه کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها