کد خبر : 1682670 | 19 اردیبهشت 1399 ساعت 12:10 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

گفتند ولاسکو رفتنی است، من هم خودم را به مصدومیت زدم

افشاگری شیرکوند از پشت پرده انصراف سعید معروف!

لیبروی سابق تیم ملی والیبال درباره اختلافات به وجود آمده در اردوی تیم ملی در زمان سرمربیگری ولاسکو گفت: سعید معروف از تیم ملی انصراف داد، اما من خودم را به مصدومیت زدم و به سفر خارجی رفتم!

افشاگری شیرکوند از پشت پرده انصراف سعید معروف!

به گزارش "ورزش سه"، احسن شیرکوند، لیبروی سابق تیم ملی که هنوز هم در 40 سالگی در ترکیب تیم شهرداری ورامین در لیگ برتر بازی می کند، شب گذشته در یک لایو اینستاگرامی نکاتی را پیرامون نحوه کنار رفتنش از تیم ملی در زمان سرمربیگری ولاسکو بیان کرد.


این لیبروی باسابقه که در یک سال اول حضور ولاسکو حدود 20 بازی را در تیم ملی انجام داد، درباره اتفاقات آن دوره گفت: باندی بودند که همیشه با من در تیم ملی مشکل داشتند. در زمان مربیگری ولاسکو به ایتالیا رفتیم و در راه بازگشت به تهران بودیم و یک بازی حساس هم در انتخابی لیگ جهانی داشتیم. به من گفتند دیگر به اردو نیا چون این تیم نتیجه نمی گیرد! حتی گفتند ولاسکو را می خواهیم بیرون کنیم چون برخی تصمیمات اشتباه گرفته! 


وی افزود: این قضیه فقط برای من هم نبود. آن دوره در تیم ملی اختلافات زیادی وجود داشت چون ولاسکو می خواست تحول عظیمی را به وجود بیاورد. بین سعید معروف و امیر حسینی هم رقابت شدیدی وجود داشت. فدراسیون موافق حضور سعید معروف بود، اما ولاسکو امیر حسینی را بازی می داد. این شد که سعید در فرودگاه دوحه در راه بازگشت از ایتالیا نامه انصراف خود از تیم ملی را نوشت. 

 

1495154


لیبروی سابق تیم ملی ادامه داد: من هم می خواستم این نامه را بنویسم چون باور کرده بودم اتفاقاتی که می گویند می افتد. گفتند تو نامه انصراف ننویس چون حاشیه درست می شود. گفتند تو بگو مصدوم هستی. من هم به جای اینکه به اردو بروم، بلیت گرفتم و به یک سفر تفریحی رفتم. بعدا فهمیدم وقتی ولاسکو این ماجرا شنید، خیلی ناراحت شد. حتی مدتی ولاسکو پیگیر من بود و می گفت در فدراسیون فیزیوتراپی کن. تفکرات آن کسانی که این حرف ها را می زدند، این بود که ولاسکو موفق نمی شود، اما شد. 


شیرکوند در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: برخی از دوستان همسرشان را به فدراسیون بردند و خبرنگاران را واسطه کردند که به تیم ملی برگردند. با ولاسکو هم جلسه برگزار کردند، اما نظر ولاسکو روی آن ها مثبت نبود.

دیدگاه‌ها