کد خبر : 1685798 | 05 خرداد 1399 ساعت 19:38 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

لوسین فاوره: شکست سنگین رفت را فراموش کرده ایم

لوسین فاوره، سرمربی دورتموند مدعی شد تیمش با حضور ستاره های جدیدی قوی تر شده است.

لوسین فاوره: شکست سنگین رفت را فراموش کرده ایم

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند فردا شب در شرایطی در سیگنال ایدوناپارک پذیرای بایرن مونیخ خواهد بود که با توجه به فاصله چهار امتیازی با صدر جدول برای زندن نگه داشتن شانس های قهرمانی در این فصل بوندسلیگا چاره ای جز غلبه بر شاگردان هانسی فلیک ندارد. لوسین فاوره در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار حساس حاضر شد و مدعی شد ستاره هایش مشکلی برای حضور در بازی فردا شب ندارند.

 

1496983

 

لوسین فاوره گفت: "ما باید در مورد شرایط مت هوملس صبر کنیم و ببینیم چه خواهد شد، اما 99٪ مطمئن هستم که او خوب خواهد بود و می تواند برابر بایرن بازی کند. اکسل ویتسل نیز دیروز دوباره تمرین را کنار دیگر بازیکنان آغاز کرد و او نیز می تواند در ترکیب حاضر باشد.

 

امره جان نیز اخیرا در شرایط تمرین قرار گرفته و این برای ما خوشحال کننده است. یادون سانچو نیز بعد از سپری شدن دوره مصدومیت حالا 10 روزی است در تمرینات دورتموند شرکت می کند، اما باید ببینیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

 

دلیلی ندارد به بازی رفت مقابل بایرن مونیخ فکر کنیم و ما آن شکست 0-4 را فراموش کرده ایم. حالا اخیرا با سیستمی بازی می کنیم که بیشتر به درد تیم می خورد. در فصل نقل و انتقالات زمستانی نیز ستاره هایی مانند ارلینگ هالند و امره جان به ترکیب دورتموند اضافه شدند که این اتفاق قدرت ما را افزایش داده است و حالا دورتموند تیمی باکیفیت تر است.

دیدگاه‌ها