کد خبر : 1689103 | 22 خرداد 1399 ساعت 21:09 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

ریوالدو:

شما نمی توانید به مسی بگویید برو و استراحت کن!

ریوالدو معتقد است که استراحت کردن لیونل مسی در ادامه فصل به نبرد قهرمانی بین بارسلونا و رئال مادرید بستگی دارد.

شما نمی توانید به مسی بگویید برو و استراحت کن!

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی حالا در آستانه سن 33 سالگی قرار دارد و به نظر می رسد که همین بالا رفتن سن باعث شده که او کمی به لحاظ بدنی از فرم فوق العاده قبلی فاصله بگیرد چرا که این فوق ستاره آرژانتینی اخیراً با چند مصدومیت متوالی دست و پنجه نرم کرده است.

 

بسیاری معتقد هستند که کیکه ستین باید در مقاطعی به فوق ستاره آرژانتینی خود یعنی لیونل مسی استراحت بدهد تا این بازیکن در بازی‌های مهم فصل آماده باشد. با این حال اسطوره بلوگرانا یعنی ریوالدو معتقد است که مسئله استراحت مسی به نبرد قهرمانی بین رئال و بارسا بستگی دارد.

 

 

1501635

 

 

ریوالدو در این باره گفت: " پاسخ دادن به این سوال سخت است اما من فکر می‌کنم که این موضوع به نبرد قهرمانی بین رئال مادرید و بارسلونا بستگی دارد. اگر کار برای بارسا آسان شود، مسی هم می‌تواند بیشتر استراحت کند اما در صورت ادامه رقابت تنگاتنگ، فرصت کمتری به او برای استراحت خواهد رسید. با این حال برای کیکه ستین هم مهم است که بتواند تیمش را به خوبی مدیریت کند زیرا آنها فقط لیونل مسی نیستند و سایر بازیکنان هم باید آمادگی 100 درصدی داشته باشند.

 

همانطور که می‌دانیم مسی همیشه برای کسب آقای گلی در لالیگا می جنگند و به همین خاطر دوست دارد همواره در زمین حضور داشته باشد. از طرفی او هر فصل مدعی اصلی توپ طلا نیز به حساب می آید و شما نمی توانید به او بگویید برو و استراحت کن."

دیدگاه‌ها